نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 15 مهر 1402 - 23:34

نوای جنوب:سرهنگ غلامرضا بناری فرمانده سپاه ناحیه جوادالائمه(ع) دشتستان به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی پیام تبریکی صادر کرد.

 





نوای جنوب:سرهنگ غلامرضا بناری فرمانده سپاه ناحیه جوادالائمه(ع) دشتستان به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی پیام تبریکی صادر کرد.

 

 

به گزارش نوای جنوب  از دشتستان، متن پیام فرمانده سپاه ناحیه جواد الائمه(ع) دشتستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی به شرح ذیل است:

 

«بسم الله الرحمن الرحیم»

امام خامنه‌ای (مد ظله العالی):

امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم و در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می‌کنند و به آن اعتماد دارند.

نیروی انتظامی؛ به عنوان حافظ امنیت و آرامش مردم و مظهر اقتدار، مهربانی و رحمت در کشور، با استفاده از ظرفیت بالای کارکنان جان بر کف و همیشه هوشیار خود، همواره نقش برجسته و بارزی در برقراری نظم و امنیت در سراسر کشور ایفا نموده است.

امروز نام نیروی انتظامی در تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی با شجاعت، دلاوری و ایثارگری انسان‌های ارزشمندی عجین گردیده که با توکل بر خداوند متعال، در راستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری امنیت و آسایش مردم گام برمی دارند.

در سال‌های اخیر و در کوران حوادث و فتنه‌ها نیز با مجاهدت و نقش آفرینی در صحنه‌ها و میدان‌های مورد نیاز جامعه، همچون دیگر برهه‌های حساس تاریخ انقلاب، خوش درخشیده اند تا جایی که ده‌ها شهید و جانباز را در این مسیر سعادت آفرین تقدیم نموده اند.

اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش‌ها و رشادت‌های فرماندهان، کارکنان و سربازان این نیرو به ویژه در سطح فرماندهی انتظامی شهرستان قهرمان پرور دشتستان ابراز می‌دارم و امیدوارم در سایه رهنمود‌های فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهدای والامقام و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و پیروز باشید.

دوام توفیق و سربلندی تان را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم.

سرهنگ پاسدار غلامرضا بناری فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
سپاه دشتستان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار