نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 04 مهر 1402 - 22:56
روز سه شنبه:

نوای جنوب:به مناسبت هفته دفاع مقدس از خانواده ۸۸ شهید کارمند استان بوشهر با حضور استاندار، پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و فرماندهان سپاه استان تجلیل شد. 

نوای جنوب:در آیینی ظهر امروز از 88 شهید کارمند استان بوشهر با حضور پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و فرماندهان سپاه استان تجلیل شد.

در این آیین استاندار بوشهر با  گرامیداشت هفته دفاع مقدس این هفته را فرصت مهم برای یادآوری رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی رزمندگان 8 سال دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: بعد از جنگ جهانی دوم و جنگ سرد که جهان به دو قطب غرب و شرق تقسیم شده بود، این دوقطبی به سرکردگی آمریکا و شوروی با اتحاد پشت سر صدام و رژیم بعث عراق گرفتند و تجهیزات مدرن نظامی در اختیار این رژیم قرار دادند.

احمد محمدی‌زاده اضافه کرد: عهد و پیمان کشورهای غربی و شرقی برای نخستین بار در جهان علیه نظام اسلامی ایران و پشتیبانی رژیم متجاوز بعث در جنگ تحمیلی 8 ساله شکل گرفت و آمریکا که در اوج قدرت قرار داشت امام راحل با تدبیر، آمریکا و دشمنان اسلام و نظام اسلامی را تحقیر کردند.

وی با بیان اینکه امام راحل حضور آحاد مختلف مردم را به جبهه‌های نبرد را آزاد کردند، گفت: در این عرصه قشرهای مختلف از جمله کارکنان دولت با حضور در عملیات‌های مختلف حماسه آفریدند و جنگ 8 ساله که قدرت‌های بزرگ جهان دشمن را حمایت می‌کردند موجب شکست دشمن و پیروزی نظام اسلامی ایران شد.

استاندار بوشهر از ترویج فرهنگ مقاومت در جامعه و کشورهای مختلف خبر داد و بیان کرد: حضور کارکنان دولت در عملیات‌های 8 ساله یکی از جلوه‌های دفاع مقدس بود که شگفتی‌ساز شد.

محمدی‌زاده به جنگ اقتصادی دشمن علیه نظام اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: مردم در شرایط سخت جنگ تحمیلی 8 ساله نظام اسلامی را کمک و یاری کردند و پیروز شد و بدون شک با تجربه دفاع مقدس و مشارکت مردم، پیروز جنگ اقتصادی ملت ایران است و به راحتی از این بحران و جنگ عبور خواهیم کرد.


















































کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمدی زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار