نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 13 ارديبهشت 1402 - 16:10
روز چهارشنبه:

نوای جنوب:استاندار بوشهر بر واگذاری طرح‌های عمران شهری و روستایی به بخش خصوصی تأکید کرد و گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام در نقاط شهری و روستایی در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته شود.

نوای جنوب:استاندار بوشهر بر واگذاری طرح‌های عمران شهری و روستایی به بخش خصوصی تأکید کرد و گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام در نقاط شهری و روستایی در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته شود.احمد محمدی‌زاده در گردهمایی روز ملی شوراهای استان بوشهر شوراهای اسلامی در شهرها و روستاها را یکی نمادهای مردمی، نظام اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: 7 بند قانون اساسی مربوط به شوراهای اسلامی است.

وی وحدت و اتحاد شوراهای اسلامی با شهرداران و دهیاری‌ها در استان بوشهر را ستود و افزود: از تلاش 40 شورای شهری و 386 شورای روستایی با یک‌هزار و 460 نفر عضو در استان قدردانی می‌شود.

وی با تأکید بر پرهیز از اختلاف در شوراهای اسلامی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تصریح کرد: در نقاطی که اختلاف وجود دارد در همان منطقه شهری و روستایی شاهد عقب‌ماندگی هستیم که لازم است از اختلاف بین شورا و شهرداران و دهیاری‌ها پرهیز شود.

استاندار بوشهر بر واگذاری طرح‌های عمران شهری و روستایی به بخش خصوصی تأکید کرد و گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام در نقاط شهری و روستایی در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته شود.

محمدی‌زاده توجه به اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را مورد تأکید قرار داد و اضافه کرد: سرعت بخشیدن به طرح‌های عمرانی یک ضرورت است چراکه کاهش زمان اجرای طرح‌ها زمینه کاهش هزینه‌های آن را فراهم می‌کند.

وی از واردات ماشین‌آلات مورد نیاز شهرداری‌های استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: ساز و کار لازم برای واردات ماشین‌آلات مورد نیاز شهرداری‌های استان از کشورهای حاشیه خلیج فارس فراهم می‌شود.

استاندار بوشهر بر توجه شهرداری‌ها به طرح‌های اشتغال‌زایی تأکید کرد و گفت: توجه ویژه به مددجویان و زنان سرپرست خانوار در ارائه تخفیف و خدمات در شهرداری‌ها یک ضرورت است.

 در این آیین از شوراهای اسلامی استان بوشهر تجلیل شد.
















































































کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمدی زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار