نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 31 شهريور 1402 - 17:07

نوای جنوب:۳۱ شهریورماه آغاز گرامیداشت هفته دفاع مقدس که به فرموده‌ی مقام معظم رهبری مدظله العالی «اوج افتخارات ملت ایران است» و یادآور ایستادگی ملت غیور و همیشه قهرمان ایران اسلامی و بزرگ مردانی که برای پاسداری و حفظ آرمان‌های والای انقلاب اسلامی در جبهه حق علیه باطل حماسه ها آفریدند.





نوای جنوب:

 

بسم ربّ الشهداء و الصدّيقين

۳۱ شهریورماه آغاز گرامیداشت هفته دفاع مقدس که به فرموده‌ی مقام معظم رهبری مدظله العالی «اوج افتخارات ملت ایران است» و یادآور ایستادگی ملت غیور و همیشه قهرمان ایران اسلامی و بزرگ مردانی که برای پاسداری و حفظ آرمان‌های والای انقلاب اسلامی در جبهه حق علیه باطل حماسه ها آفریدند.

امروز با فرهنگ ایثار و شهادت باعث شده که تعاونگران، کارگران و کارفرمایان در خط مقدم جنگ اقتصادی مسیر ایثار و ازخودگذشتگی  شهداء، جانبازان و ایثارگران گرانقدرمان را ادامه داده تا راه پیشرفت میهن عزیزمان به سمت اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی را هموار سازند.

اینجانب ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهداء گرانقدر ، آغاز هفته دفاع مقدس را به جامعه رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان به ویژه جامعه تعاونگران، کارگران و کارفرمایان استان بوشهر تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون در پرتو منویات رهبر عظیم الشان انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) مسئلت می نمائیم.

 

مصدق کشاورزی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
اداره کار

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار