نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 31 شهريور 1402 - 12:05

نوای جنوب:مراسم رژه اقتدار نیروهای مسلح استان بوشهر به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور یگان‌های نمونه ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج برگزار شد.





نوای جنوب:فرمانده سپاه استان بوشهر صبح جمعه در رژه نیروهای مسلح استان بوشهر با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این مراسم در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس در استان ولایت‌مدار، دارالحماسه، استکبار و استعمارستیز برگزار شده است.

سردار علی رزمجو افزود: فداکاری رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس اعم از ارتش، سپاه، فراجا، بسیج در زمین، هوا، دریا، پدافند توانستند یک نظام الهی و معنوی متکی بر فکر و اندیشه درست و خواسته از ایمان را به جهانیان تحکیم ببخشند و انقلاب اسلامی را به یک قدرت مؤثر در نظام بین‌الملل تبدیل کرده‌اند.

وی اتحاد و انسجام نیروهای مسلح را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: امروز نیروهای مسلح بر اساس تدابیر فرمانده کل قوا، مقام معظم رهبری همراه با مسئولان و دولت‌مردان خدمتگزار و ملت خوب و با وفا، با اتحاد، با انسجام و با تاسی از عاشورا حسینی و ویژگی‌هایی که شهدا و رزمندگان به ارمغان آورده‌اند با استفاده از تجربیات دوران ۸ سال دفاع مقدس در سطح آمادگی‌های بالایی در دفاع از خاکریزهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف قرار دارند.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر بیان کرد: نیروهای مسلح در اوج آمادگی و اقتدار آماده پاسخگویی هرگونه تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی هستند.

رزمجو با بیان اینکه روز روز به اقتدار و صلابت نیروهای مسلح افزوده می‌شود گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تولید تجهیزات نظامی و دفاعی در اوج صلابت و خودکفایی قرار دارد.

وی امنیت پایدار استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: استان بوشهر در امنیت پایدار قرار دارد و مرز دریایی خلیج فارس و نوار ساحلی استان بوشهر همواره مورد رصد و پایش شبانه‌روزی قرار دارد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
هفته دفاع مقدس

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار