نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 27 شهريور 1402 - 21:18

نوای جنوب: فرماندار گناوه گفت: دستگاه‌های متولی و مربوط به کار نانوایی‌ها در شهرستان گناوه به صورت مستمر نظارت داشته باشند.

نوای جنوب: فرماندار گناوه گفت: دستگاه‌های متولی و مربوط به کار نانوایی‌ها در شهرستان گناوه به صورت مستمر نظارت داشته باشند.

محمد تقی صفری بعد از ظهر دوشنبه در نشست کارگروه آرد و نان شهرستان گناوه اظهار داشت: نظارت‌ها و بازدیدهای دستگاه‌های مرتبط با به کار گیری همه امکانات لازم بر بازار به صورت مستمر و دقیق انجام شود و به خصوص قیمت‌ها و بهداشت در این بازدیدها بیشتر مورد توجه باشد.

فرماندار گناوه افزود: جلسات با گروه‌های مختلف گرفته شود و دستگاه‌های متولی بر حسب شرح وظایف خود عمل کنند و ساماندهی لازم به وضعیت بازار و عرضه مواد داده شود.

وی با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی فعالیت‌های انجام شده در خصوص نظارت بر بازار و نانوایی‌ها گفت: دستگاه‌های متولی باید گزارش فعالیت‌ها و عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند تا جامعه در جریان فعالیت‌های انجام شده قرار گیرد.

فرماندار گناوه با تاکید بر اهمیت افزایش کیفیت نان در شهرستان گفت: دستگاه‌های متولی و مربوط به کار نانوایی به صورت مستمر نظارت داشته باشند و بر اساس وظایف محوله خود در حوزه آرد و نان ورود پیدا کنند.

صفری اضافه کرد: در راستای ارتقای کیفیت نان، تشویق نانوایی‌هایی که خدمات مناسب ارائه می‌دهند و برخورد قانونی با نانوایی‌های متخلف در دستور کار و اولویت دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد.

وی افزود: در صورت مشاهده تخلفات توسط نانوایی‌ها، با آنها برخورد و مجازاتی که در نظر گرفته می‌شود در محل فعالیت و فضای مجازی به مردم اطلاع رسانی شود.

وی یادآور شد: همچنین تشویق نانوایی‌هایی که نان باکیفیت، بهداشت مناسب، اخلاق و برخورد خوب و خدمات مناسب ارائه داده‌اند صورت گیرد و به مردم اطلاع رسانی داده شود.

 

فرماندار گناوه تصریح کرد: مردم باید در جریان اقدامات انجام شده تشویقی و تنبیهی و نظارت‌ها و عملکردها قرار گیرند.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
#نظارت بر نانوایی نانوا ها بندردیلم
#کیفیت بد نانوایی دیلم
#آرد نامرغوب نانوایی دیلم
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار