نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 09 شهريور 1402 - 16:12

نوای جنوب:مدیرعامل مؤسسه نگهداری از معلولین کلید بهشت کنگان با اشاره به استقبال بی‌نظیر کارکنان شرکت آریاساسول از نمایشگاه آثار نقاشی معلولین، از فروش تمامی آثار این مرکز در این رویداد خبر داد.





نوای جنوب:مدیرعامل مؤسسه نگهداری از معلولین کلید بهشت کنگان با اشاره به استقبال بی‌نظیر کارکنان شرکت آریاساسول از نمایشگاه آثار نقاشی معلولین، از فروش تمامی آثار این مرکز در این رویداد خبر داد.

 

جان‌نثار احمدی، مدیرعامل مؤسسه نگهداری از معلولین کلید بهشت، با بیان این خبر تصریح کرد: از محل فروش آثار در نمایشگاه دو روزه، همچنین کمک‌های خیر‌خواهانه کارکنان، در مجموع حدود 206 میلیون تومان به حساب مؤسسه کلید بهشت واریز شد.

وی با بیان اینکه تمامی آثار نقاشی عرضه شده در نمایشگاه به فروش رسید، گفت: انتظار شخص من این بود که با توجه به ارزش مادی ناچیز تابلوها که صرفا برای تزئین دیوارهای مؤسسه استفاده می‌شد، تنها معدود آثاری با مبلغ ناچیز به‌فروش رود که صرفاً هزینه مواد اولیه آن‌ها بازگردد، اما انتظار فروش تمامی 65 تابلو با مبالغ بسیار بالا را نداشتیم که این موضوع محقق شد. 

مدیرعامل مؤسسه کلید بهشت از برگزاری شایسته این نمایشگاه یاد کرد و گفت: در لحظه ورود از برگزاری باشکوه این نمایشگاه غافلگیر شدم و انتظار چنین نمایشگاهی با آثار نقاشی بچه‌های مجموعه را نداشتم و حضور مدیرعامل شرکت آریاساسول در کنار بچه‌ها باعث دلگرمی و مسرت بود.

پیوند بین جامعه و کودکان کارکرد این نمایشگاه بود

وی ادامه داد: برگزاری چنین رویداد‌هایی به عامه مردم ثابت می‌کند که چه کارهایی از این عزیزان بر می‌آید و در واقع یک پل ارتباطی بین مردم و این افراد به وجود می‌آید که ایجاد این پیوند خود یک اقدام بسیار بزرگ است.

مدیرعامل کلید بهشت در تشریح برنامه‌های این مرکز برای صرف این مبالغ گفت: توسعه کارگاه‌های آموزشی از جمله بخش‌های نقاشی، صنایع دستی و تئاتر و موسیقی در اولویت هزینه کرد این مبلغ است و در مرحله بعد با توجه به اینکه 80 درصد افرادی که در این مرکز نگهداری می‌شوند نیاز به پوشک دارند و ماهانه 130 تا 140 میلیون تومان هزینه این بخش می‌شود، بخشی از این مبالغ را صرف این کار می‌کنیم، از طرفی به تخت و تشک نیاز داریم که بخشی از هزینه آن نیز تأمین شد.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار