نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 شهريور 1402 - 19:48

نوای جنوب: مراسم اهدای لوح، نشان و خنجر منقش به نشان تکاور به قهرمان مدافع حرم حضرت شاه‌چراغ (ع) با حضور فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس و فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع) نزاجا برگزار شد.

نوای جنوب:مراسم اهدای لوح، نشان و خنجر منقش به نشان تکاور به قهرمان مدافع حرم حضرت شاه‌چراغ (ع) با حضور فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس و فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع) نزاجا برگزار شد.

به گزارش فارس، فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس گفت: «فرزاد بادپا» توانست با حرکت قهرمانانه خود از ریختن خون‌های بی‌گناه زیادی در حرم مقدس حضرت شاه‌چراغ (ع) جلوگیری کند و به قولی با این کار ره صد ساله را یک شبه بپیماید و این خلاصه آن چیزی است که ما تلاش می‌کنیم در دوره‌های آموزشی به دانشجویان و نظامیان بیاموزیم.

فرمانده دانشگاه افسری امام علی (ع) نزاجا نیز در این جلسه گفت: جای بسی خوشحالی است که قهرمان واقعی ما بادپا زمانی را به عنوان سرباز در ارتش و مرکز آموزش علوم و فنون رزمی نزاجا گذرانده است، چرا که حرکت جوانمردانه ایشان و آنچه را که در عمل اجرا کرد همان درسی است که باید هر نظامی بیاموزد و با شجاعت و رشادت حافظ دین و کشور خود باشد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شاهچراغ

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار