نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 شهريور 1402 - 19:41

نوای جنوب: احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه نشست هیئت دولت طی سخنانی اظهار داشت: ما مشکلی در سامانه سماح داشتیم که از دیروز سازمان حج و زیارت سامانه دیگری را راه انداخت که امیدواریم سامانه اصلی نیز تا امروز حل شود.

نوای جنوب: احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه نشست هیئت دولت طی سخنانی اظهار داشت: ما مشکلی در سامانه سماح داشتیم که از دیروز سازمان حج و زیارت سامانه دیگری را راه انداخت که امیدواریم سامانه اصلی نیز تا امروز حل شود.وی افزود: مواکب متناسب با جمعیت برقرار است و کار‌های دیگر از جمله تسهیل برای خروج و راه‌ها نیز در حال انجام است.

وزیر کشور درباره حادثه تروریستی در شیراز خاطرنشان کرد: متهمان حادثه تروریستی شاهچراغ توسط دستگاه‌های اطلاعاتی امنیتی دستگیر شدند و باید محاکمه شوند. تابعیت عوامل تروریستی از چندین کشور بود، اما عامل اصلی این عملیات تابعیت تاجیک داشت.

وحیدی درباره افتتاح پروژه‌های عمرانی همزمان با هفته دولت گفت: حجم زیادی از پروژه‌های عمرانی در هفته دولت به افتتاح خواهد رسید و حجم زیاد دیگری از پروژه‌ها نیز کلنگ زنی خواهد شد. این پروژه‌ها عمدتاً در حوزه‌های نفت، گاز، راه، سد و پروژه‌های شهری و روستایی است.

وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره بازداشت عکاس تسنیم در افغانستان و پیگیری این موضوع توسط دولت عنوان کرد: دولت حتما این موضوع را پیگیری می‌کند، اما جزئیات پیگیری‌ها را باید از وزارت خارجه دنبال کنید.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شاهچراغ

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار