نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 23 مرداد 1402 - 19:46

نوای جنوب:شهید غلام عباس عباسی رزمنده و برادر آزاده و جانباز ۵۰ درصد دفاع مقدس بود که همیشه آرزوی شهادت در دل و جان داشت

نوای جنوب:شهید غلام عباس عباسی رزمنده و برادر آزاده و جانباز ۵۰ درصد دفاع مقدس بود که همیشه آرزوی شهادت در دل و جان داشت

 

نگاهی کوتاه به زندگی شهید حادثه تروریستی ۲۲ مرداد حرم شاهچراغ(ع)

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در خانواده‌ای مذهبی متولد شد و دو برادر و سه خواهر داشت. پدرش کشاورز بود و از این راه به گذران زندگی می‌پرداخت. شهید غلام عباس عباسی پس از تحصیل در مقطع راهنمایی برای کمک به گذران زندگی به همراه پدرش به کشاورزی مشغول شد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در دی ماه سال ۱۳۶۰ وارد سپاه شد و برای دفاع از میهن اسلامی عازم جبهه شد.

این شهید گرانقدر در پشت جبهه نیز در زمینه جمع آوری کمک‌های مردمی به جنگ در نقاط مختلف فعالیت داشت و کار برای خدا را افتخاری برای خود می‌دانست.

پس از پایان جنگ تحمیلی وی در ناحیه مقاومت سپاه خرامه خدمت کرد و در سال ۱۳۸۲ به افتخار بازنشستگی از سپاه پاسداران نائل شد.

گفتنی است مرحوم ابراهیم عباسی برادر بزرگوار این شهید گرانقدر نیز آزاده و جانباز ۵۰ درصد دفاع مقدس بود که ۲ فروردین سال ۱۳۶۱ در عملیات فتح المبین بر اثر موج انفجار و ترکش از نواحی پای راست و چپ، سر، گوش، کمر، چشم و داخلی مجروح شد و به اسارت نیروهای بعثی عراق درآمد و مدت بیش از ۸سال از عمر خود را در زندان های رژیم بعث عراق سپری کرد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شاهچراغ

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار