نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 شهريور 1402 - 19:19

نوای جنوب:شهردار و اعضای  شورای اسلامی شهر آب پخش در پیامی هفته دولت را تبریک گفتند.





نوای جنوب:شهردار و اعضای  شورای اسلامی شهر آب پخش در پیامی هفته دولت را تبریک گفتند.

 

متن پیام بدین شرح است؛

 

بسمه تعالی 

 

هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر را گرامی می داریم و به ارواح طیبه شهدای عزیز ایران اسلامی سلام و درود می فرستیم.

 

بخش عمده ای از عملکرد و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در هفته دولت به اطلاع و آگاهی عموم مردم می رسد و به عبارتی این هفته ویترین خدمت رسانی خادمان مردم در دولت محسوب می شود.

 

خدمتگزاران مردم در دولت همواره تلاش کرده اند بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند و خود را از مردم و برای مردم عنوان کرده اند و کوشیده اند مشکلات ولی نعمتان خود را تا آنجائیکه ممکن بوده حل نمایند.

 

قطعا بدلایل مختلف ممکن است قصوری از جانب برخی کارگزاران نظام اسلامی صورت گیرد که مردم عزیز با سعه صدر و اطلاع از برخی واقعیت ها خواهند پذیرفت و یار و همراه دولت خواهند بود.

 

دولت سیزدهم از بدو شروع به کار خود تلاش کرده ایرانی قوی در پرتو توکل بر خدا و پشتیبانی مردم را شکل دهد و موفقیت هایی هم کسب کرده و انشالله در آینده شاهد روزهای بهتری خواهیم بود

 

با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر و همه شهدای عزیز ایران اسلامی،هفته دولت را تبریک عرض نموده و برای دولتمردان صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی توفیقات روزافزون در راستای خدمت به مردم را داریم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری ابپخش

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار