نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 29 تير 1402 - 23:02
صداقت واژه ای که هرگز گم نمی شود

نوای جنوب:نوای جنوب:دولت آیت اله رئیسی به جرات صادق ترین  .پرتلاش ترین و جهادی ترین و البته مظلوم ترین دولت هاست.دولتی که در زمینه تعامل در سیاست خارجی .عمران و سازندگی و سایر عملکردها پرتلاش ترین است





نوای جنوب:نوای جنوب:دولت آیت اله رئیسی به جرات صادق ترین  .پرتلاش ترین و جهادی ترین و البته مظلوم ترین دولت هاست.دولتی که در زمینه تعامل در سیاست خارجی .عمران و سازندگی و سایر عملکردها پرتلاش ترین است که اینجا جای پرداختن به عملکرد دولت نیست.البته گرانی در بازار الان مهم ترین مطالبه و مشکل کشور است که هرچند دلایل اصلی و فرعی زیادی دارد که در تخصص ما نیست. اما دولت قطعا و یقینا در پی راه حل کوتاه مدت و بلند مدت برای آن است.

اما نکته اینجاست. مدتهاست از چند مبادی خاص مدیران جهادی و انقلابی استان مورد هجمه شدید برخی رسانه های وابسته به دولت قبل و مخالف دولت قرار می‌گیرند و به انواع مختلف سعی در تخریب آنها و تحت الشعاع قرار دادن عملکرد آنها دارند.

سوال این است چرا فقط مدیران ناب و انقلابی با عملکرد جهادی مورد تخریب قرار میگیرند؟

چرا چند مدیر به جا مانده از دولت قبل و مدیران چند سویه که پشت پرده با مخالفین دولت حشر و نشر دارند از تخریب پیاده نظام مخالفین دولت در امان هستند؟

کاملا مشخص است این مبادی حمایت کنندگانی دارند که از اساس مخالف دولت هستند و با حمایت این شبه رسانه ها تفکرات خودرا در تخریب دولت پیاده می‌کنند.اما تاسف بارتر این است علیرغم تاکیدات مکرر مدیران ارشد استان در بازسازی سیستم اطلاع رسانی ادارات و سازمان‌ها برخی مدیران که خودرا انقلابی نیز می‌دانند سیستم اطلاع رسانی آنها بطور کامل در اختیار افرادی است که خط فکری آنها مشخصا هیچگاه با تفکر دولت انقلابی نبوده و اینها علنا عملکردشان همانند تفکرشان است.انتظار است مدیریت ارشد استان بطور جدی و بدون مسامحه در پالایش برخی مدیران دولت قبل و برخی روابط عمومی هایی که بعداز ۲سال بویی از دولت انقلابی نبرده اند اقدام تا دستور رئیس جمهور در اطلاع رسانی عملکرد دولت در استان عملیاتی شود.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار