نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 19 تير 1402 - 12:22
حامی او در تهران کیست؟

نوای جنوب:در حالی که رئیس جمهور بارها و بارها از الزام به تغییر عاملین وضع موجود و منصوبین دولت قبل تاکید نموده است یکمدیر منصوب دولت قبل همچنان با قدرت و بدون توجه به همه با اقداماتش نارضایتی مراجعینش را دو چندان می کند 

نوای جنوب:در حالی که رئیس جمهور بارها و بارها از الزام به تغییر عاملین وضع موجود و منصوبین دولت قبل تاکید نموده است یک مدیر منصوب دولت قبل همچنان با قدرت و بدون توجه به همه با اقداماتش نارضایتی مراجعینش را دو چندان می کند 

رئیس‌جمهور گفت: دولت به همه احترام می‌گذارد، اما بی‌تردید کسانی که بانیان وضع موجود هستند و مردم از عملکرد آنان رضایت ندارند، نباید در عرصه‌های مدیریتی مورد استفاده قرار بگیرند.

رئیسی: بانیان وضع موجود نباید در عرصه‌های مدیریتی مورد استفاده قرار گیرند

 

 آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی روز دوشنبه در دیدار ذاکرین اهل بیت(ع) همزمان با شب رحلت امّ‌المومنین حضرت خدیجه (س) با بیان اینکه امروز برای پیشرفت و آبادانی کشور و رفع مشکلات مردم وظیفه سنگینی بر عهده داریم، گفت: امیدهای بسیاری در دل مردم برای ایجاد گشایش و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی ایجاد شده است و دولت با همه توان مصمم است در این مسیر گام بردارد.

رئیس‌جمهور با اشاره به شرایط نامناسب اقتصادی در شروع به کار دولت سیزدهم، گفت: با عنایت خداوند متعال توانستیم برای کشور درآمد ایجاد کنیم و بدون استقراض از بانک مرکزی و یا خلق پول که تورم را به شدت افزایش می‌داد، حقوق کارکنان را بدون یک روز تاخیر، پرداخت کنیم.

 

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهتمام دولت بر استفاده از نیروهای انقلابی و ارزشی اظهار داشت: همواره به مسئولین تاکید دارم که در رده‌های مختلف از نیروهای انقلابی با انگیزه و به ویژه جوانان استفاده کنند.

رئیس‌جمهور با اشاره به سخنان یکی از میهمانان در خصوص تقدم کار فرهنگی بر فعالیت‌های اقتصادی تاکید کرد: هر دو جزو اولویت‌های کشور هستند و باید همزمان مورد توجه قرار بگیرند. دولت تلاش می‌کند، هم موضوعات معیشتی و اقتصادی را پیگیری کند و در کنار آن موضوعات فرهنگی را هم با جدیت دنبال نماید.


رئیسی گفت: دولت به همه احترام می‌گذارد اما بی‌تردید کسانی که بانیان وضع موجود هستند و مردم از عملکرد آنان رضایت ندارند، نباید در عرصه‌های مدیریتی مورد استفاده قرار بگیرند. داشتن روحیه انقلابی، جهادی و کارآمد بودن از محورهای مورد تاکید این دولت است.

لیکن یکی از مدیران منصوب روحانی همچنان یکه تاز میدان است و با عملکردش هرروز بر تعداد ناراضیان مدیریت خود می افزاید،این مدیر عامل وضع موجود با استفاده ابزاری از حربه قانونمداری برای ساکت کردن منقدانش از حربه های مختلف و بدیع استفاده می کند



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار