نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 تير 1402 - 22:07

نوای جنوب:سال گذشته ۲۱ نفر از محکومان به قصاص و در سه ماهه امسال نیز ۸ نفر آزاد شدند که بوشهر در زمینه آزادی زندانیان یکی از استان‌های پیشرو قرار داده است.

نوای جنوب:سال گذشته ۲۱ نفر از محکومان به قصاص و در سه ماهه امسال نیز ۸ نفر آزاد شدند که بوشهر در زمینه آزادی زندانیان یکی از استان‌های پیشرو قرار داده است.۲ نفر از زندانیان محکوم به قصاص در بوشهر با گرفتن رضایت از اولیاء دم از اعدام رهایی یافتندلیاء دم از اعدام رهایی یافتند.

 همزمان با هفته قوه قضاییه، با همکاری نیکوکاران و ستادمردمی دیه ۳۰ نفراز زندانیان جرائم غیرعمد با مبلغ بدهی ۶ میلیارد و نیم از زندان بوشهر آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری استان در مراسم آزادی زندانیان گفت: سال گذشته ۲۱ نفر از محکومان به قصاص و در سه ماهه امسال نیز ۸ نفر آزاد شدند که بوشهر در زمینه آزادی زندانیان یکی از استان‌های پیشرو است.

مهرانگیز اظهارداشت: از اسفند سال گذشته تا کنون زمینه آزادی ۱۳۵ زندانی با کمک نیکوکاران و از محل اجرای مسئولیت‌های اجتماعی پتروشیمی‌ها فراهم شد.

وی با بیان اینکه به قضات سفارش شده از حکم زندان به عنوان آخرین راه برای متهم در نظر گرفته شود افزود: سال قبل ۱۷۴۱ مورد مجازات جایگزین حبس داشتیم و نزدیک به ۳۰۰ زندانی هم از پابند الکترونیکی استفاده می‌کنند.

آزادی 2 زندانی محکوم‌ به قصاص و 30 زندانی جرایم غیرعمد در بوشهر + تصویر

رئیس کل دادگستری استان همچنین گفت: ۱۲۱ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد و مالی منتظر کمک خیران و رضایت شاکیان برای رهایی از زندان هستند.

همچنین رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه اعضای شورای قضایی و 70 قاضی با حضور در زندان مرکزی بوشهر به مشکلات زندانیان رسیدگی کردند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
عفو

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار