نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 31 خرداد 1402 - 00:01

نوای جنوب:ظهر امروز در سومین روز از هفته صرفه جویی مانور آمادگی تیم‌های عملیاتی توسط مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در تاسیسات شهدای مدافع حرم واقع در شهر عالیشهر برگزار شد.





نوای جنوب:ظهر امروز در سومین روز از هفته صرفه جویی مانور آمادگی تیم‌های عملیاتی توسط مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در تاسیسات شهدای مدافع حرم واقع در شهر عالیشهر برگزار شد.ابوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در حاشیه این برنامه، اظهار داشت: بحران و چالش برای هر نهاد و سازمانی احتمال وقوع آن وجود دارد.


وی با بیان اینکه خدمات شرکت آب فاضلاب گستردگی وسیعی دارد، گفت: این برنامه به صورت شبیه ساز و با حضور تیم‌های مختلف عملیاتی جهت بررسی سطح آمادگی پرسنل اجرایی شد.


عالی ادامه داد: در این مانور عملیاتی سناریوهای فرضی مختلفی از قبیل کنترل کیفیت و بهداشت آب در مخازن صورت گرفت.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خاطر یکی از اهداف این مانور را شناسایی نقاط قوت و ضعف تیم‌های مدیریت بحران دانست و گفت: تاسیسات شهدای مدافع حرم دارای یک مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی بوده و حداقل ۱۲ هزار و ۵۰۰ اشتراک را آبدهی می کند.


وی خاطر نشان کرد: برگزاری مانورهای بحران به طور مستمر و با کیفیت بالا در دستور کار ما قرار دارد چون در واقع یک امر ضروری می باشد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ابفای استان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار