نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 25 خرداد 1402 - 16:18

نوای جنوب:ئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: ۴۵ درصد از پست‌های سازمانی در استان بوشهر خالی است که از استان‌های پایین جدول در این زمینه هستیم.

نوای جنوب:ئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: ۴۵ درصد از پست‌های سازمانی در استان بوشهر خالی است که از استان‌های پایین جدول در این زمینه هستیم.۴۵ درصد از پست‌های سازمانی در استان بوشهر خالی است

بوشهر- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: ۴۵ درصد از پست‌های سازمانی در استان بوشهر خالی است که از استان‌های پایین جدول در این زمینه هستیم.

، محسن پاپری زارعی ظهر پنجشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر اظهار داشت: جمع نیروهای دستگاه‌های دولتی و اجرایی استان بوشهر به غیر از نهادهای نظامی ۳۶ هزار و ۳۵۵ نفر است که ۵۵ درصد مرد و ۴۵ درصد زن هستند.

وی اضافه کرد: از نظر محل خدمت، ۲۵ درصد در شهرستان بوشهر، ۶ درصد تنگستان، ۱۸ درصد دشتستان، هفت درصد دشتی، چهار درصد شهرستان جم، پنج درصد شهرستان دیر، هشت درصد گناوه، چهار درصد دیلم، چهار درصد عسلویه، هفت درصد کنگان و ۱۲ درصد در ستاد هستند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر افزود: شهرستان بوشهر ۳۷ درصد نیروها را به خود اختصاص داده است که بیانگر آن است که تراکم نیرو را در ستاد و مرکز استان داریم و در شهرستان‌ها با کمبود نیرو روبرو هستیم.

وی در مورد وضعیت استخدامی نیروها نیز بیان کرد: ۵۹ درصد از این نیروها به صورت رسمی، ۱۴ درصد به صورت پیمانی، ۱۰ درصد قراردادی و ۱۰ درصد هم سایر موارد است.

۷۰ درصد نیروی انسانی جوان هستند

پاپری با اشاره به اینکه ۵۲ درصد از نیروهای دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر دارای مدرک لیسانس هستند تصریح کرد: ۱۷ درصد نیروها فوق لیسانس هستند که بیانگر سطح سواد بالای استان است.

وی با اشاره به ۷۰ درصد نیروی انسانی استان در قشر جوان هستند گفت: ۵۵ درصد پست‌ها پر هستند و ۴۵ درصد از پست‌های سازمانی در استان بوشهر خالی است که از استان‌های پایین جدول پست‌های سازمانی هستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر تاکید کرد: ۲ هزار و ۴۶۸ پست مدیریتی در استان وجود دارد که هزار و ۸۸۶ دارای متصدی است و ۵۸۰ مورد یعنی ۲۴ درصد بدون متصدی است.

محدودیت انتقال نیروی انسانی

وی ساماندهی نیروی انسانی را ضروری دانست و گفت: استان بوشهر استان کم‌برخورداری است و از نظر اشغال پست‌های سازمانی با وضعیت خوبی روبرو نیستیم که باید محقق شود.

پاپری زارعی ثبت اطلاعات کارکنان دستگاه‌های مختلف را ضروری دانست و اضافه کرد: هر گونه انتقال نیروی انسانی از دستگاه‌های اجرایی به خارج از استان ممنوع است.

وی خواستار ارائه بسته‌های تشویقی برای انتقال نیروی انسانی به داخل استان شد و افزود: شهرستان‌ها خالی از نیرو شده است و انتقال نیرو به مرکز استان نباید انجام شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
محسن پاپری

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار