نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 21 خرداد 1402 - 23:46

نوای جنوب:شنیده می شود صادق بارانی از چهره های مطرح جوان و انقلابی ،قصد نامزدی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان دارد. وی اصالتا اهل روستای گلکی از شهرستان تنگستان است و در حال حاضر به عنوان رییس شعبه اول دادیاری دادگستری شهرستان دشتستان مشغول به خدمت است .نامبرده سابقا جانشین دادستان شهرستان دشتی بوده.








نوای جنوب:شنیده می شود صادق بارانی از چهره های مطرح جوان و انقلابی ،قصد نامزدی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان دارد. وی اصالتا اهل روستای گلکی از شهرستان تنگستان است و در حال حاضر به عنوان رییس شعبه اول دادیاری دادگستری شهرستان دشتستان مشغول به خدمت است .نامبرده سابقا جانشین دادستان شهرستان دشتی بوده،است وی یکی از جوان ترین کاندیداهای گامدومی انتخابات مجلس دوازدهم است که به نظر میرسد با توجه به اقبال عمومی به وی سایر کاندیداها رقیب سختی را در کنار خود ببینند .

 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
انتخابات مجلس

نظرات کاربران
درود خدا بر این دکتر بارانی که جانانه در کنار پویشگران نجات کوه بیرمی به دفاع از محیط زیست در مقابل زر و زور جانانه ایستاد و اجازه نداد کوه خواران کوه زیبای بیرمی را از قسمت تنگه شیرینه تکه تکه کنند.
به امید موفقیت و پیروزی برای حقوقدان جوان انقلابی جناب دکتر بارانی
جوان انقلابی، کاردان و مجرب دیگری نیز از شهر دلوار در عرصه انتخابات ورود خواهد کرد. با امید اعتماد به جوانان دیارمان
با توجه به شناخت عمیق و چند ساله ای که بنده از برادر عزیزم آقای بارانی دارم، به جرات می توانم بگویم یکی از شاخص ترین ویژگی های ایشان، شجاعت در دفاع از حق و بیان واقعیت می باشد، چند سالی که بنده افتخار همکاری با ایشان را داشتم به جرات قسم میخورم شجاعت ایشان مثال زدنی و برای بیان حقایق مطلقا اهل محافظه کاری نمی باشند، قطعا این روزها مجلس به چنین جوانهای انقلابی، شجاع، تحصیل کرده با انرژی و مسئولیت پذیری نیاز دارد.
با توجه به‌ شناخت بنده از ایشان وجدان کاری، پیگیری دلسوزانه و صداقت از ویژگی های بارز ایشان هستند و انشاالله موفق باشند.
قطعا مجلس آینده ما نیاز به چهرهای انقلابی متدین و متخصص دارد که الحمدالله آقای بارانی از همه جهات سرآمد هستند
من به عدالت محوری و انسانیت ایشون بسیار معتقدم
آقای بارانی آدم مسئولیت شناسی هست
ایشان یکی از قاضیات خداشناس و خوش اخلاق انشالله موفق باشندbmkn
به جرات میگم ایشان انسان بسیار دلسوز و پیگیری میباشند و گزینه قابل تاملی برای دشتی و تنگستان هست
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار