نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 18 خرداد 1402 - 09:51

نوای جنوب:کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با وزش بادهای شمال غربی تا جنوب غربی در چند روز فرارو برای مناطق مستعد این استان خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

نوای جنوب:کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با وزش بادهای شمال غربی تا جنوب غربی در چند روز فرارو برای مناطق مستعد این استان خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. پیام مساعدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: همچنین در ساعت‌های از ظهر تا اوایل شب سواحل این استان مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته اهرم برای دومین روز متوالی با ۴۷ درجه سانتیگراد بیشترین دما را در استان بوشهر داشت و برازجان، خورموج و عسلویه نیز با ۴۵ درجه سانتیگراد بعد از اهرم بیشترین میزان دما را در استان تجربه کردند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی ابری تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، در برخی از ساعت‌ها افزایش باد و فردا در برخی مناطق مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۴ و در برخی از ساعت‌ها تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج در سواحل استان ۶۰ تا ۹۰ و در برخی از ساعت‌ها ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی شده است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
هواشناسی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار