نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 15 خرداد 1402 - 12:25

نوای جنوب:رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه گفت: جست و جو برای یافتن پیرمرد ۷۰ ساله از اهالی روستای کلر شهرستان گناوه که مفقود شده است ادامه دارد.

نوای جنوب:رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه گفت: جست و جو برای یافتن پیرمرد ۷۰ ساله از اهالی روستای کلر شهرستان گناوه که مفقود شده است ادامه دارد.سیف الله غلامی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه یکشنبه با دریافت گزارش حادثه از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC مبنی بر مفقودی پیرمردی حدود ۷۰ ساله و دارای بیماری آلزایمر از اهالی روستای کلر از توابع بخش مرکزی شهرستان گناوه بلافاصله یک تیم امداد و نجات متشکل از چهار نفر نجات گر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نجات گران مشخصات مفقودی که ظهر روز گذشته از منزل خارج شده و بعد از آن ردی از ایشان در دست نیست را از خانواده ایشان دریافت و هماهنگی‌های لازم با پاسگاه‌های انتظامی، مراکز درمانی، دهیاران و اهالی روستاهای منطقه حادثه انجام گرفته است و جست و جو همچنان ادامه دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه بیان داشت: از اهالی شهرستان گناوه و روستاهای تابعه خواستاریم در صورت مشاهده شخصی با مشخصات ذکر شده مراتب را به شماره ۱۱۲ مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گزارش کنند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
مفقودی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار