نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 29 ارديبهشت 1402 - 08:54

نوای جنوب:معاون اجتماعی پلیس بوشهر گفت: اختلافات خانوادگی علت درگیری دو خانواده بوده و خبر کودک ربایی در بوشهر صحت ندارد.

نوای جنوب:معاون اجتماعی پلیس بوشهر گفت: اختلافات خانوادگی علت درگیری دو خانواده بوده و خبر کودک ربایی در بوشهر صحت ندارد.

 سرهنگ جهانبخش طهماسبی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر با تکذیب شایعه آدم ربایی در بوشهر اظهار داشت: در خصوص خبر انتشار یافته مبنی بر کودک ربایی در بوشهر و رهایی آن توسط پلیس کرمان، گزارش تکمیلی پلیس بوشهر نشان می‌دهد که در واقع موضوع اختلاف خانوادگی است.

وی با اشاره به جزئیات ماجرا افزود: با توجه به اختلافات خانوادگی پیش آمده بین دو خانواده، برادر خانم شاکی به خانه خواهر خود واقع در بوشهر مراجعه و ضمن درگیری و مجادله با داماد خانواده، بدون رضایت ایشان خواهرش و پسر ۶ساله وی را با خود از خانه خارج و به سمت استان زادگاهش(کرمان) می‌برد.

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان بوشهر گفت: در پی شکایت شاکی و دستور مقام قضایی، خودروی مورد اشاره با همکاری پلیس بوشهر و کرمان در محور سیرجان به بردسیر توقیف و کلیه سرنشینان به بوشهر دلالت و به مرجع قضایی معرفی شدند.

پیش از این برخی رسانه‌ها با انتشار خبری به نقل از فرمانده انتظامی بردسیر کرمان از آدم ربایی در بوشهر خبر داده بودند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
کودک ربایی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار