نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 16 ارديبهشت 1402 - 19:09

نوای جنوب:رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با اشاره به برخورد اتوبوس با کوه در جاده بوشکان - کلمه گفت: 25 در این حادثه مصدوم شدند.

نوای جنوب:رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با اشاره به برخورد اتوبوس با کوه در جاده بوشکان - کلمه گفت: 25 در این حادثه مصدوم شدند.برخورد اتوبوس با کوه در دشتستان 25 مصدوم برجای گذاشت

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سید حسین موسوی رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برخورد اتوبوس با کوه در جاده بوشکان - کلمه اظهار داشت: شب گذشته یک حادثه رانندگی در جاده بوشکان - کلمه واقع در محل ورودی روستای خون رخ داد.

وی با اشاره به مصدوم شدن ۲۵ نفر در این حادثه بیان کرد: نیروهای اورژانس به محض اطلاع از حادثه در محل حضور یافتند و به درمان فوری حادثه‌دیدگان پرداختند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر اضافه کرد: با هماهنگی صورت گرفته از طرف ستاد هدایت بیماران و مرکز پیام استان با بیمارستان و درمانگاه کلمه، مصدومان حادثه به این مراکز درمانی اعزام شدند تا از آسیب‌دیدگی جدی افراد جلوگیری شود.

موسوی گفت: ۹ نفر از مصدومان به بیمارستان اعزام شدند و ۱۶ نفر نیز در محل درمان شدند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
اتو بوس

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار