نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 ارديبهشت 1402 - 01:38
بمناسبت روز معلم:

نوای جنوب:مراسم تقدیر از مدرسان داخلی پتروشیمی پردیس همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مطهری و روز معلم با حضور مدیرعامل محترم و جمعی از مدیران پتروشیمی پردیس در عسلویه برگزار شد.





نوای جنوب:مراسم تقدیر از مدرسان داخلی پتروشیمی پردیس همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مطهری و روز معلم با حضور مدیرعامل محترم و جمعی از مدیران پتروشیمی پردیس در عسلویه برگزار شد.

🔹مدیرعامل پتروشیمی پردیس در این آیین با تیریک روز معلم به مدرسان داخلی پتروشیمی پردیس، عدم انتقال دانش را یکی از معضلات بزرگ مجموعه های صنعتی دانست و اظهار داشت: آموزش جزء لاینفک هر مجموعه ای است که اگر به صورت مستمر انجام نشود و انتقال دانش از نسل های قبل به گروه ها و نسل های جدید اتفاق نیفتد، عملا همه داشته ها و دانش های انباشته در طول سالیان مختلف از بین خواهد رفت. 

🔹دکتر میری لواسانی با ابراز خرسندی از توجه ویژه و تأکید به آموزش تخصصی نیروها در پتروشیمی پردیس اذعان کرد: تحقیق و توسعه باید ریشه در آموزش داشته باشد و نتایج تحقیقات و پژوهش های صورت گرفته به صورت دوره های آموزشی در اختیار نیروها قرار بگیرد. 

🔹مدیر منابع انسانی پتروشیمی پردیس نیز با بیان اینکه تلاشمان این است که یک سازمان یادگیرنده باشیم اظهار داشت: سازمانی مثل پتروشیمی پردیس با بیست سال قدمت و بیست سال دانش انباشته شده می تواند برای صنعت پتروشیمی بسیار مفید واقع شود، این مهم از تدوین آیین نامه و نظام نامه باشگاه مدرسان داخلی، شناسایی نیروهای مستعد و پرورش آغاز شده است و به مرور با توسعه و بهبود شرایط به نقطه ایده آل خواهیم رسید.

🔹مهرزاد اثنی عشری ادامه داد: بهترین راه نگهداشت نیروها، توسعه و توانمندسازی سرمایه های انسانی است و ما برای دستیابی به این هدف مهم بسته پیشنهادی شایستگی های منابع انسانی را ارائه داده ایم که نتایج و بازخوردهای خیلی خوبی در پی داشته است.

🔹علی مظفری سرپرست واحد برنامه ریزی نیروی انسانی و آموزش در این آیین بیان کرد: 23 نفر از همکاران در دوره های آموزشی باشگاه مدرسان داخلی حضور پیدا کردند و با طی این دوره ها به عضویت باشگاه درآمده اند. همچنین تعدادی از مدیران سازمان از جمله مدیرعامل محترم شرکت که سال ها به عنوان هیئت علمی در دانشگاه های کشور تدرس داشته اند نیز به عنوان اعضای افتخاری در باشگاه حضور دارند. 

🔹وی افزود: در نظر داریم امسال سرانه آموزش را با کمک مدرسان داخلی سازمان در سطح نیروهای رسمی و پیمانکاری افزایش دهیم، امروز نیز به پاس زحمات این عزیزان مراسم تقدیر از مدرسان برگزار شده است.

🔹در پایان این مراسم از اعضای باشگاه مدرسان داخلی پتروشیمی پردیس با اهدای گل و لوح تقدیر، قدردانی به عمل آمد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پتروشیمی پردیس

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار