نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 05 ارديبهشت 1402 - 09:37

نوای جنوب:امان از عشق که بدخوره‌ای است وقتی به جان آدم بیفتد دیگر پیر و جوان نمی‌شناسد، این طور می‌شود که پیرمرد۱۱۵ ساله با داشتن ۷۰ نوه و نتیجه و نبیره، دل به دریا می‌زند و تجدید فراش می‌کند؛ آن هم با لیلی ۶۵ ساله!

نوای جنوب:امان از عشق که بدخوره‌ای است وقتی به جان آدم بیفتد دیگر پیر و جوان نمی‌شناسد، این طور می‌شود که پیرمرد۱۱۵ ساله با داشتن ۷۰ نوه و نتیجه و نبیره، دل به دریا می‌زند و تجدید فراش می‌کند؛ آن هم با لیلی ۶۵ ساله!مردم ده می‌گویند محمد ۱۰۵ ساله است اما پدربزرگ با صدای بلند اعتراض می‌کند: «من ۱۱۵سال از خدا عمر گرفتم. آن موقع مردم شناسنامه نداشتند و من هم تا ۱۵سالگی سجل نداشتم و بعدا پدرم برایم گرفت». محمد هم مثل آبا و اجدادش که چوپان بودند، ۶۰ سال در کوه و دشت و بیابان چوپانی کرد و اموراتش را گذراند.

خدا به او ۱۲بچه داد که ۹ نفرشان سیاه‌سرفه و تیفوس گرفتند و مردند و فقط یک دختر و ۲ پسرش از بیماری جان سالم به در بردند. زن اول محمد- زری ماه- وقتی ۱۴ ساله بود به خانه بخت رفت. او بعد از ۸۰ سال شوهرش را تنها گذاشت و درگذشت. بعد از مرگ زری ماه، محمد مدت‌ها تنهایی کشید تا اینکه عشق کار دستش داد.

عشق پیرمرد ۱۱۵ ساله به زن ۶۵ ساله منجر به ازدواج شد 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
عشق

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار