نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 05 ارديبهشت 1402 - 09:28

نوای جنوب:صدها تارنما با محتواهای مجرمانه نظیر ترویج مصادیقی اعم از تن‌نمایی، مدلینگ مبتذل، لایوهای مستهجن، پیکرتراشی و... استخراج و پس از شناسایی هویت ادمین این تارنماها بر حسب نوع و کیفیت جرائم ارتکابی، اقدام قضایی و پلیسی...

نوای جنوب:صدها تارنما با محتواهای مجرمانه نظیر ترویج مصادیقی اعم از تن‌نمایی، مدلینگ مبتذل، لایوهای مستهجن، پیکرتراشی و... استخراج و پس از شناسایی هویت ادمین این تارنماها بر حسب نوع و کیفیت جرائم ارتکابی، اقدام قضایی و پلیسی

 

 رئیس پلیس فتا استان بوشهر گفت: در مدت اخیر بیش از ۱۷ صفحه اینستاگرامی لایو مستجهن که ادمین آن‌ها ساکن استان بوده‌اند، شناسایی و تعدادی از آن‌ها دستگیر، در برخی موارد نیز در حال سیر مراحل تکمیلی تخصصی هستند.

سرهنگ مهدی قاسمی با بیان اینکه طرح پلیس فتا در برخورد با رفتارهای خلاف قانون و هنجارشکنانه در فضای مجازی پیرو در خواست مکرر مردم و بویژه خانواده‌ها اجرا شده، اضافه کرد: در رصد شبانه روزی همکارانم در پلیس فتا استان صدها تارنما با محتواهای مجرمانه نظیر ترویج مصادیقی اعم از تن‌نمایی، مدلینگ مبتذل، لایوهای مستهجن، پیکرتراشی و... استخراج و پس از شناسایی هویت ادمین این تارنماها بر حسب نوع و کیفیت جرائم ارتکابی، اقدام قضایی و پلیسی متناسب شامل تذکر، احضار، حذف و مسدودسازی صورت گرفته است.

سرهنگ مهدی قاسمی اظهار کرد: ضمن توصیه به کاربران فضای مجازی و ادمین تارنماها مبنی بر رعایت اخلاق و قانون در عملکرد سایبری خود، هم استانی‌های عزیز یقین داشته باشند که پلیس فتا استان با همکاری سازمان‌های مرتبط و حمایت‌های قانونی دادگستری استان، اهتمام ویژه‌ای برای مقابله با رفتارهای هنجارشکنانه و فعالیت‌های مجرمانه در حوزه کانال‌ها و صفحات صیغه‌یابی، دوست‌یابی، مدلینگ، اخاذی و ... را در دستور کار قرار داده است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پلیس فتا

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار