نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 27 بهمن 1401 - 20:08

نوای جنوب:رجب المرجب سالروز برانگیخته شدن پیامبر عظیم الشأن اسلام، گل سرسبد بوستان هستى، پیام آور رحمت و مهربانی، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله یکی از روزهای بزرگ خداست.





نوای جنوب:بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

رجب المرجب سالروز برانگیخته شدن پیامبر عظیم الشأن اسلام، گل سرسبد بوستان هستى، پیام آور رحمت و مهربانی، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله یکی از روزهای بزرگ خداست.

 

 

روزی که خداوند یکتا نعمت بعثت را بر آخرین فرستاده خویش، فخر کائنات و گنجینه اسرار الهی ارزانی داشت و آن را وسیله‌ای برای هدایت انسان از ظلمات و تاریکی به سوی نور قرار داد. در موسم زیبای بعثت و آغاز بارش آیات رحمانی با بیان زیبای «اقرا باسم ربک» زمین مرکز ثقل آفرینش شد و محمد(ص) بزرگترین معجزه عالم هستی و مقدمه‌ای برای سعادت بشری گردید.

 

 

این گونه بود که بعثت پیامبر اکرم (ص) سرآغاز راهی به امتداد تاریخ شد تا انسان از شرک و بی عدالتی وتبعیض وجهل و فساد بیرون آمده و به سوی توحید، معنویت، عدالت و کرامت انسانی طی طریق نماید.

 

 

اینجانب فرارسیدن این عید بزرگ را به همه مسلمانان و هم میهنان ، به ویژه مردم شریف شهرآباد تبریک و تهنیت عرض نموده و سربلندی و عظمت همگان را در راه و مسیری که پیامبر اسلام(ص) ترسیم نموده اند از خداوند متعال خواهانم.

 

                                                                     فرخ بنه گزی

                                                                        شهردار آباد



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری اباد

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار