نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 26 دي 1401 - 17:39

نوای جنوب:شهردار سعدآباد بیان داشت:پس از شروع تندباد لحظه ای و بارندگی نیز در اولین اقدام جلسه ستاد بحران را تشکیل داده و تقسیم کارها طبق برنامه انجام شد و شخصا به تمامی واحدهای شهرداری مرتبط سرکشی کرده و در جریان امورات قرار گرفتم.

نوای جنوب:شهردار سعدآباد تشریح کرد؛

اقدامات شهرداری قبل از وقوع تندباد لحظه ای  و در حین ناپایداری جوی

 

 

شهردار سعدآباد اقدامات قبل از وقوع ناپایداری های جوی و در حین آن را تشریح کرد.

 

مهندس سید عبدالرحمن محمدی اظهار داشت:بعد از اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع ناپایداری های جوی در هفته جاری،اقداماتی در دستور کار قرار گرفت و جهت جلوگیری از بروز حوادث احتمالی انجام شد.

مهندس محمدی افزود:اقدامات انجام شده قبل از بارندگی عبارتند از لایروبی پل ها و آبراه های فصلی شهر،اصلاح نقاط حادثه خیز در برابر خطر سیلاب احتمالی،جمع آوری نخاله های ساختمانی در مسیر سیلاب،

هرس درختان بلند جهت جلوگیری از شکستن در برابر طوفان و سیلاب، هموار کردن مسیرها جهت عبور بی خطر آب که با همت نیروهای شهرداری انجام شد.

 

شهردار سعدآباد بیان داشت:پس از شروع تندباد لحظه ای و بارندگی نیز در اولین اقدام جلسه ستاد بحران را تشکیل داده و تقسیم کارها طبق برنامه انجام شد و شخصا به تمامی واحدهای شهرداری مرتبط سرکشی کرده و در جریان امورات قرار گرفتم.

 

مهندس محمدی ابراز داشت:سرکشی از آبراه های فصلی شهر،سرکشی از عشایر ساکن در شهر و بررسی مشکلات آنها و اهدای چتر،مواد خوراکی و پلاستیک جهت جلوگیری از نفوذ آب به درون چادر،سرکشی از نقاط حادثه خیز و پاکسازی دهانه پل ها جهت هموار کردن مسیر سیلاب احتمالی از جمله اقداماتی بود که در حین ناپایداری جوی انجام گرديد.

 

شهردار سعدآباد افزود: همواره با دستگاه های اجرایی سطح بخش جهت مقابله با بحران و کمک به مردم تعامل داریم و نیروهای خدوم شهرداری آماده همکاری و مرتفع نمودن مشکلات شهروندان در مواقع بحران هستند.

























کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار