نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 12 دي 1401 - 22:32

نوای جنوب در حاشیه‌ی نشست شورای عشایری شهرستان تنگستان، پنجاه مخزن آب شرب‌ و یک دستگاه آبشیرین‌کن خورشیدی با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان به عشایر تنگستان اهدا شد.





نوای جنوب در حاشیه‌ی نشست شورای عشایری شهرستان تنگستان، پنجاه مخزن آب شرب‌ و یک دستگاه آبشیرین‌کن خورشیدی با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان به عشایر تنگستان اهدا شد.

 

احمد لطفی فرماندار تنگستان، در این نشست اظهار داشت: یک تانکر آبرسانی ویژه عشایر عزیز شهرستان تنگستان با اعتبار ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خریداری شده که تا پایان این ماه برای خدمات‌رسانی به این قشر، وارد شهرستان خواهد شد.

 

وی با تاکید بر اینکه یک سری اقدامات و تامین برخی نیازهای عشایر پیش از ورود آنها به شهرستان باید انجام شود تا هنگام ورودشان با مشکل مواجه نشوند، بیان کرد: عشایر بعنوان یک قشر مولد در کشور محسوب می‌شوند که عموم مردم از تولیدات عشایر استفاده می‌کنند و ما قدردان این قشر بوده و وظیفه داریم نیازهایشان را تامین کنیم.

 

لطفی تصریح نمود: استعدادهای ارزشمندی در بین عشایر وجود دارد که نباید از این استعدادها غافل شویم و خدمات آموزشی مناسب ایشان را باید در دستور کار داشته باشیم.

 

مقام عالی دولت در تنگستان یادآور شد: نظام اسلامی ایران در هر دوره به خواسته‌ها و نیازهای عشایر عزیز توجه ویژه‌ای داشته است، که این خدمت‌رسانی به عشایر در دولت آیت‌الله رییسی کاملا متبلور شده است.

 

احمد لطفی با بیان اینکه ترکیب اجتماعی جمعیت کشور متشکل از سه جمعیت متمایز شهری، روستایی و عشایری‌ست، اضافه کرد: شهرستان تنگستان بعنوان سومین شهرستان عشایری استان بوشهر محسوب می‌شود که دارای ۱۴۰ خانوار عشایری با ۵۴۰ نفر جمعیت و همچنین ۱۵ هزار راس دام عشایری است.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار