نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 21 آذر 1401 - 00:29

نوای جنوب:رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی در بوشهر تعیین تکلیف شوند.

نوای جنوب:رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی در بوشهر تعیین تکلیف شوند.به نقل از روابط عمومی دادگستری بوشهر، مهدی مهر انگیز به همراه دادستان مرکز استان با حضور در سه پارکینگ مربوط به وسایل نقلیه توقیفی با مواجهه شدن از وضعیت بسیار بد نگهداری اموالی که مستهلک و دچار اسقاط شده اند گفت: دادستان مرکز استان سریعاً با کسانی که مسبب از بین رفتن ارزش این وسایل بوده اند برخورد کند تا این چنین حقوق مردم و بیت المال تضییع نشود و از این پس در راستای صیانت از این قبیل اموال باید در جهت تسریع در تعیین تکلیف آنها اقدام شود.

وی اظهار کرد: در این پارکینگ‌ها بیش از ۸ هزار موتورسیکلت توقیف شده وجود دارد که سال‌ها است تعیین تکلیف نشده اند که با توجه به مدت زمان توقیف و بلاصاحب بودن این اموال باید سریعاً تعیین تکلیف شوند تا بیش از این نیز ارزش آنها از بین نرود.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت نامناسب نگهداری و فضای ناکافی تمامی این اموال با انجام مراحل قانونی و چاپ آگهی از طریق ستاد اجرایی فرمان امام (ره) می‌توان به فروش رساند تا بیشتر از این حقوق بیت المال تضییع نشود.

در این خصوص مقرر شد دادستان مرکز استان در همه پارکینگ‌ها حضور داشته باشد و شماره‌های پلاک، شاسی و تنه تمام موتورسیکلت‌ها را به دادگاه اصل ۴۹ قانون اساسی اعلام، تا در این خصوص رأی مقتضی از سوی دادگاه صادر شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
موتور توقیفی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار