نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 19 شهريور 1401 - 14:54

نوای جنوب:فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف سوخت گازوئیل قاچاق خبر داد و گفت: مرزبانان پایگاه بوشهر با تشدید گشت‌های دریایی و اشراف اطلاعاتی یک دستگاه کامیون تانکر نفتکش حامل ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق را در بندر بوشهر توقیف کردند.

نوای جنوب:سرهنگ یدالله شرفی در گفت‌وگو با تسنیم، از اشراف اطلاعاتی مرزبانان استان در رصد متخلفان اقتصادی از جمله قاچاقچیان خبر داد و اظهار داشت: برخورد قاطع با قاچاق کالا، سوخت غیرمجاز ، مواد مخدر و تخلفات اقتصادی در اولویت مرزبانی قرار دارد.

وی با بیان اینکه تمام بنادر، نوار ساحلی و مرز دریایی خلیج‌ فارس مورد پایش و رصد دائم نیروهای مرزبانی قرار دارد تصریح کرد: با تقویت ناوگان مرزبانی امکان حضور مأموران در اعماق مختلف خلیج‌ فارس فراهم شده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی و کشف سوخت قاچاق در بندر بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: مرزبانان پایگاه بوشهر با تشدید گشت‌های دریایی و اشراف اطلاعاتی یک دستگاه کامیون تانکر نفتکش حامل سوخت قاچاق را در بندر بوشهر توقیف کردند.

شرفی ضمن اشاره به دستگیری 2 متهم، در ادامه افزود: در بازرسی از نفتکش مذکور، مقدار 31 هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق به ارزش 9.3 میلیارد ریال کشف و ضبط شده است.

وی قاچاق سوخت را یکی از مهمترین عوامل تخریب زیرساخت اقتصادی در جامعه دانست و بیان کرد: مأموران مرزبانی بدون اغماض و با تشدید اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی با هر گونه تحرک تخلفاتی برخورد خواهند کرد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
قاچاق سوخت

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار