نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 30 آبان 1398 - 19:20

نوای جنوب:: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: متهمان پرونده قاچاق سوخت در بوشهر به پرداخت مبلغ ۲۳ میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت و همچنین ضبط سوخت مکشوفه محکوم شد.

نوای جنوب:مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: متهمان پرونده قاچاق سوخت در بوشهر به پرداخت مبلغ ۲۳ میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت و همچنین ضبط سوخت مکشوفه محکوم شد.

محکومیت متهم پرونده قاچاق سوخت در بوشهر به پرداخت ۲۳ میلیارد ریال

 زهرا افضلی‌نیا ظهر چهارشنبه در نشست با مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: یگان‌های عملیات دریایی و هوایی منطقه دوم ندسا با همکاری اداره کل اطلاعات استان یک فروند شناور یدک‌کش حامل ۱۲۰ هزار لیتر نفت و گاز با پرچم پاناما و با نام ونتوریا که دارای ۹ نفر خدمه بوده را شناسایی و متوقف کردند.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از وصول جزای نقدی صادره در شعبه دوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: شعبه دوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان بوشهر پس از بررسی و احراز تخلف، متهمان پرونده را به پرداخت مبلغ ۲۳ میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت و همچنین ضبط سوخت مکشوفه محکوم کرد که جزای نقدی صادره در شعبه مذکور وصول شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
قاچاق سوخت

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار