نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 06 شهريور 1401 - 00:15

نوای جنوب:معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: توسعه و تقویت زیرساخت‌های درمانی شهرستان عسلویه در گرو حمایت و همراهی صنعت، تأمین اجتماعی و نیروی دریایی سپاه است.

نوای جنوب:


5 شهريور 1401
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: توسعه و تقویت زیرساخت‌های درمانی شهرستان عسلویه در گرو حمایت و همراهی صنعت، تأمین اجتماعی و نیروی دریایی سپاه است.
 

دکتر احمد یزدان‌پناه در نخستین نشست هیأت رئیسه شهرستانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در عسلویه گفت: همکاری سازمان تأمین اجتماعی در بیمارستان نبی اکرم(ص) و همچنین همت نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راه‌اندازی  بیمارستان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در عسلویه ستودنی است.
توسعه فضای فیزیکی بیمارستان نبی اکرم (ص) عسلویه ضرورت دارد
دکتر یزدان‌پناه با اشاره به نشست‌ها و مکاتبات صورت گرفته با سازمان تأمین اجتماعی برای ارتقاء خدمات بیمارستان نبی اکرم (ص) افزود: با پیگیری‌ها و تعاملات جدی برای افزایش تخت‌های درمانی بیمارستان نبی اکرم (ص) موضوع افزایش فضای فیزیکی، افزایش اتاق عمل و راه‌اندازی بخش زایمان ضرورت دارد.
وی ادامه داد: راه‌اندازی بخش دیالیز در بیمارستان نبی اکرم (ص) با جدیت پیگیری می‌شود و امیدواریم همکاران ما در سازمان تأمین اجتماعی نسبت به این موضوع اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
فضای فیزیکی و زیرساخت بسیار مناسب بیمارستان شهید سلیمانی نقطه قوت این بیمارستان است
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان داشت: زیرساخت و فضای فیزیکی بسیار مناسبی توسط نیروی دریایی سپاه در احداث بیمارستان شهید حاج قاسم سلیمانی وجود دارد که به‌عنوان نقطه قوت این مرکز به شمار می‌رود.
دکتر یزدان‌پناه ادامه داد: حضور پزشکان و متخصصان نیروهای مسلح در بیمارستان شهید سلیمانی ضرورتی است که می‌بایست با هماهنگی در سطح ملی و استانی به ثمر برسد.
وی تصریح کرد: یکی از راهکارهای اساسی برای افزایش رضایت مردم از خدمات بیمارستان‌های نیروهای مسلح به ویژه در شهر چاه مبارک، کاهش پرداختی از جیب مردم است که این موضوع می تواند در قالب امضای تفاهم نامه و قرار داد بین نیروی دریایی سپاه با شرکت‌های بیمه‌ای به نتیجه برسد.
صنایع از استقرار تجهیزات درمانی در پایتخت انرژی ایران حمایت ویژه کنند
دکتر یزدان‌پناه تصریح کرد: نقش حمایتی صنایع در ارتقاء زیرساخت‌های درمانی پایتخت انرژی ایران باید پررنگ‌تر باشد تا مردم نیز تأثیر حضور صنایع را با بهبود خدمات مشاهده نمایند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: با پیگیری‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته امیدواریم کمبودهای موجود بخش درمان در عسلویه و جنوب استان بوشهر برطرف شود.
نخستین سفر استانی و نشست هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حضور سرپرست و معاونین دانشگاه و به‌منظور تحقق شعار گسترش خدمات عادلانه حوزه سلامت با کار جهادی و حضور در میدان و میان مردم برای رفع مشکلات با حضور فرماندار، امام‌جمعه، رئیس شورای راهبردی پتروشیمی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان عسلویه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.


کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دکتر یزدان پناه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار