نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 30 تير 1401 - 07:00

نوای جنوب:دختران نوجوان به توافق نرسیدند و با هم درگیر می‌شوند که در همین هنگام یکی از دختران با قمه‌ای که یکی از دوستانش در اختیار او گذاشته بود، اقدام به زدن چندین ضربه به طرف‌های مقابل می‌کند.

نوای جنوب:جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر، ماجرای درگیری دختران نوجوان در بوستان شغاب شهر بوشهر که اخیرا کلیپ آن منتشر شده را تشریح کرد.

  سرهنگ صالحی گفت: حدود دو ماه پیش تعدادی دختر ۱۳ تا ۱۶ ساله که مدت‌ها با هم دوست بودند و به علت اختلافات شخصی روابط آن‌ها به هم خورده بود با همدیگر قرار می‌گذارند تا در بوستان شغاب حاضر شدند و از طریق گفت‌وگو مشکل خود را حل کنند.

به نوشته خبرگزاری صداوسیما، وی ادامه داد: دختران نوجوان بعد از دقایقی گفت‌وگو با یکدیگر به توافق نرسیدند و با هم درگیر می‌شوند که در همین هنگام یکی از دختران با قدرت‌نمایی با قمه‌ای که یکی از دوستانش در اختیار او گذاشته بود، اقدام به زدن چندین ضربه به طرف‌های مقابل می‌کند.

 

 

 

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: از طرفی یکی از افراد حاضر در محل از صحنه درگیری فیلمبرداری، و پس از گذشت حدود دو ماه آن را در فضای مجازی منتشر می‌کند که این موضوع باعث خدشه‌دار شدن اذهان عمومی شده است.

صالحی گفت: کمتر از ۲۴ ساعت از انتشار فیلم، فرماندهی انتظامی شهرستان بوشهر با همکاری کارشناسان پلیس فتا عملیات شناسایی را آغاز کرد و صبح امروز چهارشنبه همه دختران دخیل در درگیری و انتشار دهنده فیلم به مرکز پلیس دعوت شدند و پس از انجام تحقیقات اولیه به منطور اصلاح و پیشگیری از اقدامات مشابه تحت خدمات مددکاری اجتماعی و مشاوره‌ای مرکز مشاوره معاونت فرهنگی و اجتماعی قرار گرفتند. همزمان پیگیری‌های قانونی نیز در دست انجام است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
درگیری

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار