نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 13 خرداد 1401 - 07:47

نوای جنوب:  احمد غریبی در جلسه شورای اداری شهرستان کنگان با اشاره به برخی مشکلات درمانگاه ها در حوزه آمبولانس جهت انتقال و اعزام بیمار بیان کرد: با دستور نماینده عالی دولت در استان در مواقع مورد نیاز شرکت های مستقر در منطقه آمبولانس های خود را در اختیار حوزه درمان قرار می دهند. 

نوای جنوب:فرماندار کنگان: 

با دستور استاندار بوشهر از ظرفیت آمبولانس های صنایع پیرامونی در مواقع ضرورت استفاده خواهد شد

  احمد غریبی در جلسه شورای اداری شهرستان کنگان با اشاره به برخی مشکلات درمانگاه ها در حوزه آمبولانس جهت انتقال و اعزام بیمار بیان کرد: با دستور نماینده عالی دولت در استان در مواقع مورد نیاز شرکت های مستقر در منطقه آمبولانس های خود را در اختیار حوزه درمان قرار می دهند. 

وی در خصوص مرکز بهداشتی پرک نیز گفت: با رایزنی های صورت گرفته موانع برطرف و این پروژه اجرایی خواهد شد. 

فرماندار کنگان در بخش دیگر با اشاره به مشکلات کشور در حوزه انرژی (آب و برق و گاز) عنوان داشت:  مصرف بهینه و اصلاح الگوی مصرف باید در جامعه نهادینه و این مسئله در تابستان بیشتر مورد توجه قرار گیرد. 

غریبی در بخش دیگر با اشاره به ضرورت پاسخگویی مسئولین به مردم گفت: رضایتمندی مردم می تواند چراغ راهی برای ادامه مسیر خدمتگزاری باشد.

وی به پیگیری ها و اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان نیز گریزی زد و بیان کرد: دستگاه جراحی چشم (آب مروارید) در بیمارستان کنگان نصب که این یک اقدام مهم در قطب درمان جنوب است. 

فرماندار کنگان به موضوع پایانه مسافری دریایی در کنگان اشاره و خاطر نشان ساخت: شهرستان کنگان با قابلیت های مختلف در حوزه زیرساختی و گردشگری می تواند میزبان مسافران جام جهانی باشد. 

تکریم و تعظیم مقام شامخ امام امت و لزوم برگزاری باشکوه مراسم ارتحال پیر خمین، تاکید بر برگزاری باشکوه اعیاد دهه کرامت، لزوم افزایش آمادگی برای خطرات احتمالی ناشی از گرما در اسکله، بروز رسانی پروژه ها، توجه مسئله جمعیت و افزایش نسل از دیگر مباحث مطرح شده توسط فرماندار کنگان بود.

بنام خدا

امام جمعه کنگان: نظارت بر بازار تشدید شود

حجت الاسلام والمسلمین محمود محمودی در جلسه شورای اداری شهرستان کنگان با اشاره به اجرای طرح اقتصادی دولت در کشور افزود: یکی از راههای موفقیت در اجرای طرح جراحی اقتصادی در کشور نظارت بر بازار و کنترل گرانی های افسار گسیخته است.

وی بیان کرد: تشدید نظارت و کنترل قیمت ها در شرایط کنونی از مهمترین وظایف دستگاههای نظارتی است.

امام جمعه با تبریک دهه کرامت و با استناد به سخنانی از امام مهربانی ها حضرت رضا (علیه السلام) و دیگر معصومین گفت: گرانی و احتکار حسب روایت امانت را از بین می برد و مسلمین را در زجر و تنگنا قرار می دهد.

محمودی به مسئله افزایش جمعیت اشاره و عنوان نمود: همه دستگاهها و مردم بایستی نسبت به مسئله حیاتی افزایش جمعیت اهتمام ورزند.

وی با تسلیت ایام ارتحال امام امت و نکوداشت شهدای ۱۵ خرداد اظهار داشت: انمام بزرگوار شخصیتی جهانی بود و  استکبارستیزی از مهمترین ویژگی های بارز و تاثیرگذار امام خمینی (ره) در جهان بود که ایشان را به‌عنوان چهره بین‌المللی برجسته کرد.

 در پایان با تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان در حادثه متوپل آبادان گفت: حادثه تلخ آبادان درس عبرتی برای مسئولان و متولیان امر شود.

امام جمعه اهل سنت کنگان نیز گفت: فلسفه مسئولیت در نظام دینی خدمت به مردم است.

شیخ محمد جمالی با گرامیداشت یاد و خاطره امام امت افزود: مردم نشان دادند همواره پای کار انقلاب ایستاده اند و به عهد خود با امام راحل و خلف صالح ایشان پایبند هستند و این مسئولین اند که باید با کار و تلاش صادقانه قدردان مردم باشند.

وی در پایان گفت: مهار گرانی ها در بازار مسئله مهم و جدی در شرایط دشوار اقتصادی است.

امام جمعه سیراف نیز گفت: ترویج و تبیین افکار و اندیشه امام بزرگوار ضروری است.

حجت الاسلام محمد صادق عاشوری افزود: خلف صالح امام ولی فقیه زمان توانست بعد از امام بزرگوار راه و مشی و منش امام را دنبال کند.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت ها برای برگزاری مراسم ارتحال امام امت بیان کرد: دشمن بدنبال تحریف شخصیت امام است و نباید اجازه داد شخصیت بزرگ مرد قرون معاصر تحریف شود.

امام جمعه سیراف با بیان اینکه دشمن تلاش می کند خدمات نظام را کم ارزش و سیاه نمایی کند به مسئله جهاد تبیین اشاره و در ادامه عنوان داشت: امروز تداوم راه امام رمز بقا و ثبات جمهوری اسلامی است.

ایستگاه صلواتی “هیئت متوسلین حضرت زینب (س) شهرستان کنگان” در قم برپا شد

 

 ایستگاه صلواتی «هیئت متوسلین حضرت زینب(س) شهرستان کنگان» به‌مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) در بارگاه ملکوتی این بانوی اهل بیت برپا شد.

 

محمود هوشیار سرپرست این هیئت با اعلام این خبر گفت: برپایی این ایستگاه با همکاری فرمانداری شهرستان کنگان، گروه جهادی جغرافیامحور شهید هاشمی بسیج سازندگی سپاه محمدرسول الله ، ستاد نماز جمعه شهرستان ، گروه جهادی شهید مهدی ربیعی، شهرداری و شوارای اسلامی شهر بنک ، حوزه بسیج امام خمینی شهر بنک ،ستاد عتبات عالیات ، شورای هیئات مذهبی، حلال اهمر ،موسسه قطره مهربانی شهرستان کنگان امکان‌پذیر شد.

 

وی ادامه داد: ایستگاه صلواتی به مدت ۳ روز حدود ۷۰۰۰ پرس غذای گرم و ۱۰۰۰۰ پکیج پذیرایی از زائران تدارک دیده شده  

 

هوشیار در ادامه بیان داشت: به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) بسته های معیشتی بین نیازمندان شهر بنک هم توسط اعضا این هیئت توزیع گردید























































































کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار