نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 03 خرداد 1401 - 10:57

نوای جنوب:رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: با تلاش ماموران پنج باند سرقت دو و سه نفره تجهیزات مخابراتی در این استان شناسایی و دستگیر شدند.

نوای جنوب:سرهنگ جوشن سهرابی افزود: از ابتدای سال جاری با دستگیری شماری از سارقان  تجهیزات مخابراتی، میزان وقوع این جرم در استان بوشهر کاهش هشت درصدی داشته است.

وی بیان کرد: ظرف چند سال اخیر سرقت تجهیزات مخابراتی بویژه کابل‌های مخابراتی در استان بوشهر افزایشی چشمگیر پیدا کرده است که انتظار می‎رود با انجام اقدام‌های پیشگیرانه در این راستا تصمیمی مناسب لحاظ شود.

سهرابی یادآور شد: در حوزه پیشگیری نباید تنها به اقدامات مقابله‌ای انتظامی و قضایی بسنده کرد بلکه باید تمام دستگاه‌های ذیربط پای کار بیایند.

وی اضافه کرد: همچنین انتظار است دستگاه‌های ذیربط بویژه شرکت مخابرات استان بوشهر با راه‌اندازی واحدهای گشت و استفاده از تجارب سایر استان‌ها برای مهار این نوع سرقت تلاش بیشتری داشته باشد.

سهرابی عنوان کرد: شرکت مخابرات در یک برنامه‌ریزی بلندمدت به جای کابل‌های هوایی استفاده از روش زیر زمینی نسبت به انتقال خطوط خود اقدام کند زیرا  در کاهش سرقت کابل موثر است.

وی گفت: پلیس مجری قانون است و بر اساس مقررات برای امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کند اما در این مسیر همراهی و همیاری مردم و دستگاه‌های متولی بسیار حائز اهمیت است.

سهرابی افزود: عمده موفقیت‌های پلیس در سایه همراهی مردم رقم خورده است که باید هموار این نقش را مورد توجه ویژه قرار داد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
سارق

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار