نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 08 ارديبهشت 1401 - 15:37

نوای جنوب: مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر، مردم مؤمن و روزه‌دار استان را به حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.





نوای جنوب:ه گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر،  هوشنگ رستم‌پور شهیدی با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس، مردم مؤمن و روزه‌دار استان را به حضور گسترده در راهپیمایی این روز و اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تحقق آرمان آزادی قدس شریف دعوت کرد.

در این پیام آمده است:

حضرت امام خمینی رحمت الله عليه در مرداد ماه سال ١٣٦٠  همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان پیامی خطاب به مسلمانان و مستضعفان ایران و جهان به مناسبت روز جهانى قدس صادر و فرمودند ؛روز قدس که آخرین روزهاى شهر اللَّه اعظم است، سزاوار است که مسلمانان جهان از قید اسارت و بردگى شیاطین بزرگ و ابرقدرتها رها شده و به قدرت لا یزال اللَّه بپیوندند. بعد از گذشت بيش از چهار دهه مقام معظم رهبرى نيز در ادامه همان صراط مستقيم مى فرمايند.

مسأله‌ی فلسطین‌ برای ما و مردم ما یک تاکتیک و حتی استراتژی سیاسی نیست، بلکه مسأله‌ی دل و ایمان است.

 در واقع روز جهانی قدس ، این تدبیر هوشمندانه و یادگار جاویدان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با تدابير داهيانه حضرت امام خامنه اى روز رسوایی صهیونیست ها و استکبار جهانی و روز بیداری ملل آزاده جهان و نمادی از نمایش وحدت ، یکپارچگی و همدلی امت اسلامی و همه مردم آزاده جهان در اعلام همبستگی و حمایت از مردم رنج کشیده فلسطین است تا حمایت خود را از حقوق قانونی مردم فلسطین ومخالفت خود را بااشغالگری،تجاوز و جنايات ضدبشری رژیم صهیونیستی اعلام کنند.روز قدس نشان‌دهنده‌ی صف‌بندی حق و باطل، صف‌بندی عدل در مقابل ظلم است.

انقلاب بزرگ اسلامی ما نشان داد که کلید حل مشکلات بزرگ، در دست خود ملت هاست واراده انسانهاست که در صورت تکیه به خداوند كريم و اعتماد به وعده صادق الهی، بر تدبیر وخواست قدرت های مستكبر غلبه خواهد کرد.

 امام راحل رحمت الله علیه فرمودند مسئله محوری و اول جهان اسلام مسئله قدس شریف است.اينك روز قدس است؛ روز فریاد امت اسلامی علیه ظلم و عدوان دشمنان امت اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، یک منطق و نگاه دینی، انسانی و حقوق بشری به موضوع فلسطین و مساله حمایت از مردم مظلوم آن دارد و این موضع ثابت و همیشگی حمایت از مظلومان و ستمدیدگان عالم و مقابله با ظالمان و زورگویان «کونوا للِظّالِمِ خَصماً وَ لِلمَظلومِ عَونا» و زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت (عج ) است.  

ان شاءالله ملت ایران اسلامى و مردم فهيم و ولايتمدار استان بوشهر بار دیگر این تجاوز و ظلم را محکوم خواهند نمود و شکی نیست با اراده خداوند متعال و همبستگی ملت‌های آزاده دنیا رژیم نامشروع صهیونیست ازبین خواهد رفت همانگونه كه این جمله‌ی حضرت امام خامنه‌ای به‌عنوان مهمترین و به ‌یادماندنی‌ترین جمله‌ی رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ١٣۹۴ از نگاه مردم انتخاب شد. «رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.»



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دکتر رستم پور

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار