نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 24 فروردين 1401 - 16:14

نوای جنوب:روز سه شنبه ١٤٠٠/١/٢٣ دکتر سید حمید سیاسی نژاد سرپرست بیمارستان مهر با حضور در محل فرماندهی سپاه جوادالائمه شهرستان دشتستان با سرهنگ غلامرضا بناری فرمانده سپاه جواد الائمه دیدار و گفتگو کرد.

نوای جنوب: روز سه شنبه ١٤٠٠/١/٢٣ دکتر سید حمید سیاسی نژاد سرپرست بیمارستان مهر با حضور در محل فرماندهی سپاه جوادالائمه شهرستان دشتستان با سرهنگ غلامرضا بناری فرمانده سپاه جواد الائمه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار دکتر سیاسی نژاد ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و همچنین تبریک انتصاب سرهنگ بناری به عنوان فرمانده سپاه جوادالائمه شهرستان دشتستان ،از همکاری و حمایت سپاه در کنار کادر درمان در جهت خدمت به مردم تقدیر و قدردانی نمود.

سرپرست بیمارستان مهر وجود فضای همدلی ،تعامل و همکاری بین دستگاههای مختلف از جمله سپاه را برای کار جدی و جهادی در پیشبرد اهداف نظام سلامت بسیار موثر و ارزشمند عنوان کرد.

در ادامه سرهنگ بناری ضمن خیر مقدم و آرزوی قبولی عبادات در ماه مبارک رمضان بر آمادگی همه جانبه سپاه برای کمک به حوزه سلامت و درمان در تمامی زمینه ها به خصوص در برابر مقابله با کرونا تاکید کردند و افزودند :مجموعه سپاه برای خدمت به سلامت و امنیت مردم از تمامی ظرفیت های موجود بهره خواهد گرفت.

فرمانده سپاه جوادالائمه شهرستان دشتستان ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه بیمارستان مهر،ابراز امیدواری نمود که با توسعه هرچه بیشتر مراکز درمانی و افزایش امکانات و تجهیزات درمانی شاهد پیشبرد اهداف سلامت و درمان در سطح شهرستان دشتستان باشیم 











کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
بیمارستان مهر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار