نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 16 فروردين 1401 - 17:52

نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از اجرایی شدن طرح فقرزدایی در استان خبر داد و گفت: برای شناسایی افراد واجد شرایط در راستای فقرزدایی از گروه‌های جهادی، بسیج، مساجد، خیریه‌ها و سمن‌ها استفاده می‌شود.





نوای جنوب:محمد تقی ایرانی در جلسه کارگروه رفع فقر مطلق اظهار داشت: پیرو دغدغه رئیس جمهور در خصوص فقرزدایی در جامعه اسلامی، بررسی‌‌ها در نخستین جلسه هماهنگی استان بوشهر نشان می‌‌دهد برخی افراد جامعه هیچگونه خدماتی دریافت نمی‌کنند و حتی فاقد حداقل امکانات معیشتی و زندگی هستند.

وی با بیان اینکه آمار و ارقامی از این افراد در دسترس نیست خاطر نشان کرد: برای نخستین‌بار قرار است، این افراد شناسایی و ساماندهی شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: یک جاهایی خلاهایی وجود دارد که افرادی بدون پوشش نهادهای حمایتی توانایی اداره‌ کردن زندگی خود را ندارند و یا حتی فاقد کد شناسایی هستند.

ایرانی گفت: برخی از این افراد از خانه و کاشانه خود دور مانده و مکان ثابت ندارند و به صورت خیابان‌گردی و کارتن‌خواب به سر می‌برند که البته بیشتر در کلان‌شهرها دیده می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه ظرفیت خوبی در استان در زمینه فقرزدایی وجود دارد تصریح کرد: در کنار کمیته امداد امام ره و نهاد بهزیستی  برای شناسایی افراد واجد شرایط از گروه‌های جهادی، بسیج، مساجد، خیریه‌ها، سمن‌ها و دیگر سازمان‌های دولتی باید بهره برد تا هیچ‌کسی از این طرح جا نماند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تأکید بر تشکیل کمیته‌های شهرستانی در راستای شناسایی افراد فقیر و فاقد درآمد افزود: در شهرستان‌ها باید جلسات به‌صورت هفتگی برگزار شود و گزارش آن در اختیار کارگروه رفع فقر مطلق در استان بوشهر قرار گیرد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ایرانی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار