نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 آبان 1400 - 08:57
در جلسه روز گذشته

نوای جنوب:معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه بیمارستان های تامین اجتماعی از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا به ارائه خدمات و درمان بیماران کرونایی پرداختند اظهار داشت: پزشکان، پرستاران و کادر درمانی برای مبارزه با این ویروس و نجات جان هموطنان تلاش شبانه روزی دارند.





 

نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بمناسبت هفته پدافند غیرعامل با بیان اینکه دشمنان با تبلیغات سوء و توطئه‌ها به دنبال ناامیدی مردم هستند،گفت: دشمن منتظر فرصت ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان است و با جنگی تمام عیار در حوزه اقتصاد سفره مردم را نشان کرده است از این رو باید مراقبت بیشتری داشته باشیم و انسجام و وحدت جامعه را حفظ کنیم و همه باهم در کنار مردم باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه بیمارستان های تامین اجتماعی از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا به ارائه خدمات و درمان بیماران کرونایی پرداختند اظهار داشت: پزشکان، پرستاران و کادر درمانی برای مبارزه با این ویروس و نجات جان هموطنان تلاش شبانه روزی دارند.

محمد تقی ایرانی با تقدیر از تلاش تامین اجتماعی در عرصه مبارزه با کرونا بیان کرد: ملت ایران در شرایط تحریم های ظالمانه آمریکا که حتی دارو و تجهیزات پزشکی را در اختیار نداشتیم ولی با رعایت پروتکلهای بهداشتی و همت مدافعین سلامت در حال حاضر ویروس کرونا کنترل شده و با افزایش واکسیناسیون و البته رعایت مردم از این بیماری عبور خواهیم کرد
ایرانیدر ادامه ضمن تشکر از کادر درمان بیمارستان تامین اجتماعی گفت: تامین اجتماعی در کنار دانشگاه علوم پزشکی نقش مهمی در مداوای بیماران کرونایی داشت و در این مسیر تعدادی از کادر سلامت جانشان را شهیدگونه تقدیم کردند.

وی  به حمله سایبری به جایگاههای سوخت پرداخت و گفت: دشمنان با انواع ترفند به دنبال ناامیدی مردم و ایجاد هرج و مرج بودند که ااحمدلله شکست خوردند و برای همین است که ما باید با مراقبت و آموزش های عمومی اجازه ندهیم دشمنان به اهداف خود برسند.

وی سرآمد فلسفه اسلامی را حکومت اسلامی ایران دانست و بیان کرد: تمدن ایران در همه عرصه‌ها در تاریخ و ادوار مختلف سرآمد بوده و دنیا به فرهنگ و تمدن ایران احترام گذاشته و نیازمند است دنیا در فلسفه و حکمت و طب و نجوم و سایر علوم هر چه دارد از ایران و تمدن ملت بزرگ ایران دارد.
دکتر ایرانی از بیمارستان سلمان فارسی تامین اجتماعی و بخش ویژه بیماران کرونایی و اورژانس بازدید نموده با برخی از بیماران و کادر بیمارستان گفتگو نموده در جریان روند مداوای بیماران قرار گرفتند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ایرانی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار