نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 03 فروردين 1401 - 11:19

نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهرگفت: یکی از اهداف ما در اجرای راهیان نور دریایی، بیان حقایق جنگ تحمیلی در جزیره خارگ است که به اطلاع جوانان ایران اسلامی رسانده شود.

نوای جنوب: بیان حقایق جنگ در جزیره خارگ از اهداف راهیان نور دریایی است

  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهرگفت: یکی از اهداف ما در اجرای راهیان نور دریایی، بیان حقایق جنگ تحمیلی در جزیره خارگ است که به اطلاع جوانان ایران اسلامی رسانده شود.

 محمدتقی ایرانی ظهر دوشنبه در حاشیه آئین تجدید بیعت با شهدای والامقام همزمان با اولین روز از فروردین ۱۴۰۱ در گلزار شهدا جزیره خارگ اظهار داشت: شهدا امام زادگان معاصر ملت ایران هستند که حیات جاودان به تمدن اسلامی ایران بزرگ بخشیده‌اند تا مردم بتوانند در کمال امنیت مراسم خود را برگزار کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: بنده سالهاست که اول نوروز هر سال را سعی کرده‌ام در گلزار شهدا و کنار خانواده معزز شهدا آغاز کنم و تأثیر این زیارت قبور شهدا بر روحیه خانواده تأثیر خوبی داشته است.

وی با اشاره به اینکه بعد از دو سال تعطیلی بخاطر ویروس کرونا، امسال اولین کاروان راهیان نور دریایی به جزیره خارگ اعزام می‌شوند تصریح کرد: علاقمندان با حضور در گلزار شهدا و مجموعه جزیره خارگ از نزدیک آثار هشت سال دفاع و مقاومت مردم این جزیره را شاهد خواهند بود.

ایرانی اظهار کرد: یکی از اهداف ما در اجرای راهیان نور دریایی، بیان حقایق جنگ تحمیلی در جزیره خارگ بوده است که به اطلاع جوانان ایران اسلامی رسانیده شود و مشاهده کنند که فرهنگ ایثار و شهادت در این جزیره نهادینه شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: اهالی صبور این جزیره دوشادوش نیروهای خدوم صنعت نفت، نظامی و انتظامی ۸ سال ایستادگی کردند و نگذاشتند صادرات نفت از این جزیره لحظه قطع شود.

ایرانی اظهار کرد: اولویت کاری ما میثاق با شهدایی است که به ما آرامش دادند تا بتوانیم در امنیت کامل به کارمان ادامه دهیم و باید ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا را پاس بداریم و ادامه دهنده راه شهدا باشیم و همچنین ما باید با تمام توان به مردم و نظام خدمت کنیم تا در روز قیامت شرمنده شهدا نشویم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ایرانی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار