نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 فروردين 1401 - 00:33

نوای جنوب:وی خاطر نشان کرد: باتوجه به اینکه تعدادی از اتباع افغان وابسته به گروه‌های تروریستی و داعش هستند و احتمال ورود آنان به کشور متصور است، از این رو هرگونه مسامحه در این خصوص مخل امنیت و آرامش کشور می باشد.

نوای جنوب:حضور بی‌قاعده افاغنه در بوشهر نگران کننده است

 

  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: حضور بی‌قاعده افاغنه در استان بوشهر بعد از روی کار آمدن طالبان باعث نگرانی است.

  محمدتقی ایرانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: حضور اتباع بیگانه در شهرهای عسلویه، دیلم و گناوه ممنوع است، از این رو بکارگیری اتباع افغانی از سوی شهروندان خلاف قانون است و با متخلفین برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی با هماهنگی اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی و نظارت فرمانداری‌ها وظیفه جمع آوری و ترد افاغنه غیر مجاز را بر عهده دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر درخواست کرد مردم از بکارگیری افاغنه اجتناب کنند و گزارش حضور غیرقانونی آنها را به نیروی انتظامی دهند.

وی خاطر نشان کرد: باتوجه به اینکه تعدادی از اتباع افغان وابسته به گروه‌های تروریستی و داعش هستند و احتمال ورود آنان به کشور متصور است هرگونه مسامحه در این خصوص مخل امنیت و آرامش کشور دانسته نیروهای امنیتی و انتظامی با آمادگی کامل در شناسایی و برخورد قانونی با آنان را در دستور کار خود قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: از اسکان، اجاره خانه و ملک، تحویل شغل و کار کسب به این اتباع به هیچ عنوان پذیرفته نیست و با متخلفان برابر قانون، با جریمه نقدی سنگین و محکومیت در دادگاه برخورد خواهد شد.

ایرانی تاکید کرد:‌ در غیر این‌صورت، نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان وارد عمل شده و با کسانی که محل اختفا این افراد را گزارش نکنند، برخورد قضایی صورت می‌گیرد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ایرانی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار