نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 08 فروردين 1401 - 13:18

نوای جنوب:مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت مهندسی آبفا کشور  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که کار فرهنگی مانند اکسیژن برای جامعه هست گفت: سردار سلیمانی و شهادت و زندگی ایشان در راستای جریان سازی فرهنگی قلمداد می‌شود.





نوای جنوب:مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت مهندسی آبفای کشور در جلسه شورای فرهنگی شرکت آبفا استان بوشهر بر ترویج فرهنگ اسلامی تاکید کرد

 

حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور، مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت مهندسی آبفا کشور در بازدید از شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر طی جلسه ای با سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، در جریان آخرین فعالیت های فرهنگی - دینی و برنامه های این شرکت قرار گرفت.

 

وی ضمن اشاره به فراز دعای ماه شعبان و به ماه‌های رجب، شعبان و رمضان پرداخت و گفت: این سه ماه  به عنوان ماه ولایت، نبوت و توحید  است که در این راستا با ناب شدن توحید و امامت ، تابعیت از امامت سبب ولایت‌مداری و  زمینه تبعیت از ولایت فقیه فراهم می‌شود.

 

مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت مهندسی آبفا کشور  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که کار فرهنگی مانند اکسیژن برای جامعه هست گفت: سردار سلیمانی و شهادت و زندگی ایشان در راستای جریان سازی فرهنگی قلمداد می‌شود.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور با بیان اینکه کار فرهنگی باید اولویت باشد افزود: جریان سازی فرهنگی مهمترین وظیفه امور فرهنگی است و تحقق این مهم زمینه موفقیت آن فراهم می‌شود و باید زمینه های فرهنگی برای جذب همه اقشار جامعه به مسائل فرهنگی و دینی شود و نگاه فرهنگی باید یک نگاه خاص باشد.

 

وی با بیان اینکه  امام خمینی (ره) تلاش کرد همه افراد جامعه را سر سفره دین قرار دهد گفت: درحوزه فرهنگ باید با آسیب شناسی و کارشناسی راهکار ارائه داده شود و زمینه جذب افراد از لحاظ فرهنگی و اخلاقی و تربیتی فراهم شود.

 

مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت مهندسی آبفا کشور اضافه کرد: کار فرهنگی جریان سازی محتوایی است که در حوزه فرد و خانواده و جامعه می‌تواند اثرگذار باشد

 

در این جلسه سرپرست شرکت آب و فاضلا استان  نیز ضمن خیرمقدم به ابراهیمی پور به نقش مهم فرهنگ و بنیان های فرهنگی در  مجموعه فعالیت ها وخدمات شرکت آب وفاضلاب پرداخت.

 

ابوالحسن عالی به  نقش اخلاق واخلاقمداری  در ارتقا کیفیت وکمیت خدمات‌رسانی پرداخت و بیان کرد: اخلاق و رفتار دینی را باید پایه واساس بهبود خدمات رسانی  در شرکت آبفا  قلمداد نمود. 

پیاده سازی اصول اخلاق در عمل، اخلاق در امور کارشناسی و تخصصی و اخلاق در رعایت حقوق عامه از ارکان فعالیتهای فرهنگی یک مجموعه خدمات رسان بشمار می رود.

وی افزود فعالیتها و کارهای فرهنگی ضمن اینکه در بهبود عملکرد  وانعکاس مطلوب خدمات شرکت موثر است میتواند بنیانی برای  رعایت الگوی صحیح مصرف و مدیریت بهینه  مصرف آب باشد.

وی همچنین استفاده از تجارب شرکتهای بومی دانش بنیان در ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب و بهبود بهره وری در صنعت آبفا استان  را از ضروریات عصر تکنولوژی و دانش محور دوران کنونی دانست



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ابفای استان

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار