نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 23 اسفند 1400 - 01:28

نوای جنوب:مسئول آموزش اورژانس ۱۱۵ شهرستان دشتستان گفت: آگاهی دانش آموزان از خطرات چهارشنبه‌سوری نقش مهمی در کاهش آسیب‌ها دارد.





نوای جنوب:مسئول آموزش اورژانس ۱۱۵ شهرستان دشتستان:

آگاهی دانش آموزان از خطرات چهارشنبه‌سوری نقش مهمی در کاهش آسیب‌ها دارد

 

 

مسئول آموزش اورژانس ۱۱۵ شهرستان دشتستان گفت: آگاهی دانش آموزان از خطرات چهارشنبه‌سوری نقش مهمی در کاهش آسیب‌ها دارد.

 

هادی بخشی افزود: با توجه به اینکه دانش آموزان خصوصاً در سنین پایه مستعد یادگیری هستند هشدار در مورد رفتارهای پرخطر و آموزش کمک‌های اولیه نقش بسزایی در پیشگیری از خطرات و کاهش آسیب‌ها دارد.

وی تصریح کرد: به دلیل آموزش‌هایی که در سال‌های اخیر در مدارس دشتستان صورت گرفته آسیب‌های چهارشنبه‌سوری کاهش چشم‌گیری داشته است و امیدواریم امسال نیز با دادن آموزش‌های لازم به‌صورت مجازی و حضوری شاهد چهارشنبه‌سوری بدون مصدومیت و حادثه باشیم.

مسئول آموزش اورژانس ۱۱۵ شهرستان دشتستان گفت: والدین باید کودکان و نوجوانان را تشویق کنند که از حوادث چهارشنبه‌سوری درک خوبی داشته باشند و برای آن‌ها از تاریخچه و آداب و رسوم و بازی های چهارشنبه‌سوری بگویند.

بخشی اظهار داشت: شهروندان از رفتارهای پرخطر که شامل آتش زدن لاستیک‌ها، حشره‌کش‌ها، کپسول گاز، ایجاد آتش‌های حجیم خصوصاً در کنار ایستگاه‌های برق و حرارتی، پرتاب ترقه به سمت دیگران، حمل مواد منفجره در جیب خود اکیداً خودداری کنند و در صورت آتش‌سوزی از عوامل آتش‌نشانی (125) و آسیب سوختگی از اورژانس ۱۱۵ درخواست کمک نمایند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
اورژانس

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار