نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 13 اسفند 1400 - 00:07
صبح امروز:

نوای جنوب:مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: پس از اجرای موفق طرح ابتکاری دانش آموز تراز انقلاب اسلامی. ۲ همایش ملی مدرسه و خانواده تراز انقلاب اسلامی به عنوان پیوست عملی سند تحول بنبادین در بوشهر برگزار می شود.





نوای جنوب:مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: پس از اجرای موفق طرح ابتکاری دانش آموز تراز انقلاب اسلامی. ۲ همایش ملی مدرسه و خانواده تراز انقلاب اسلامی به عنوان پیوست عملی سند تحول بنبادین در بوشهر برگزار می شود.

 

علی موحدی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به مناسبت ۸ اسفند روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی خاطرنشان کرد: شجره طیبه و صدقه جاریه نهاد امور تربیتی توسط شهیدان رجایی و باهنر بنا نهاده شد که به روان پاکشان درود می فرستیم.

وی اظهار کرد: در راستای مصونیت بخشی فکری و معنوی به مدارس، تربیت دینی در اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش استان است.

موحدی فزود: با حمایت های نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه،جهت دهی خوبی به فعالیت‌های آموزش و پرورش داده شده است.

وی عنوان کرد::فعالیت‌های متنوع فرهنگی و تربیتی در ۲۷ کانون فرهنگی،۱۹مرکز مشاوره، ۲۱ مرکز دارالقرآن و ۸ اردوگاه تربیتی در حال اجرا است.

وی گفت: یکهرار و ۵۰۰ مربی و معاون پرورشی و مشاور در مدارس استان اجرای طرح های مهمی همچون یاریگران زندگی و نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان( نماد) را برعهده دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: خط اورژانس دانش آموزی با شماره ۱۵۷۰ در استان فعال است و خانواده‌ها،دانش آموزان و فرهنگیان می توانند رایگان از خدمات مشاوره‌ای استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در حوزه آموزش عملی نماز طرح مبین در استان در حال اجرا است،ادامه داد: دوره های آموزشی این طرح با همکاری مرکز تخصصی نماز قم و ستاد اقامه نماز استان برای مدیران مدارس و معلمان برگزار شده است.

موحدی با اشاره به معرفی بوشهر به عنوان پایتخت قرآنی کشور عنوان کرد: یک هزار دانش آموز دارای استعداد قرآنی در استان شناسایی شده اند که در دارالقرآن ها به طور ویژه آموزش می بینند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه ۵۸۲ یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز با عنوان لاله های روشن در مدارس استان برگزار شده است، افزود: در این راستا، اولین کنگره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان در اردیبهشت سال آینده برگزار می شود.

وی با اشاره به معرفی ۲۵ دانش آموز تراز استانی در اولین همایش دانش آموز تراز انقلاب اسلامی در سال تحصیلی گذشته اظهار کرد: این طرح ابتکاری با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه در استان در سال تحصیلی جاری ادامه دارد.

موحدی گفت: فراخوان همایش های ملی مدرسه تراز انقلاب و خانواده تراز انقلاب نیز به ابتکار و میزبانی استان منتشر شده است.

وی در پایان تاکید کرد: استان بوشهر اولبن استانی از است که با تدوبن و عملیاتی کردن این سه طرح، پبوست عملی سند تحول بنیادین را اجرایی کرده است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
موحدی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار