نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 بهمن 1400 - 16:31
مدیرکل آموزش و پررش استان بوشهر:

نوای جنوب:  مدیرکل آموزش و پررش استان بوشهر گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و سومین بهار انقلاب، یکهزار برنامه فرهنگی و تربیتی در مدارس استان برگزار می‌شود.





نوای جنوب:  مدیرکل آموزش و پررش استان بوشهر گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و سومین بهار انقلاب، یکهزار برنامه فرهنگی و تربیتی در مدارس استان برگزار می‌شود.

 

علی موحدی   با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش‌اموز گفت: تقدیم 36 هزار شهید دانش‌آموز و 4 هزار شهید فرهنگی نشانه‌ روشنی از حضور موثر آموزش و پرورش در خط انقلاب اسلامی است.

وی افزود: جامعه فرهنگیان استان تلاش می‌کنند دانش‌آموزانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند.

موحدی با بیان اینکه همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و سومین بهار انقلاب، یکهزار برنامه فرهنگی و تربیتی در مدارس استان برگزار می‌شود، ادامه داد: عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های والای آنها تحت عنوان مهمانی لاله‌ها، برگزاری پویش "خانه انقلابی من"، دیدار با ائمه جمعه، برگزاری مسابقه نقاشی و عکاسی با موضوع انقلاب، همایش استانی معلم انقلاب و وبینار دستاوردهای ورزش دانش آموزی در تاریخ انقلاب از مهمترین این برنامه‌ها است.

وی یادآور شد: برگزاری مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان طرح استانی مصباح الهدی، شروع جشنواره هنرهایی آوایی و نمایشی، برگزاری کارگاه‌های تشریح دستاوردهای انقلاب در راستای جهاد تبیین، تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی و هنری و برگزاری کارگاه‌های پیشگیری از آسیب های اجتماعی از دیگر برنامه‌های این دهه است.

مدیرکل آموزش و پررش استان بوشهر اضافه کرد: برپایی نمایشگاه‌های دستاوردهای انقلاب، برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی، تجلیل از دانش‌آموز برتر طرح تراز انقلاب اسلامی، افتتاح فروشگاه و نمایشگاه دانمی دست سازه‌های دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و جمع آوری کمک های مومنانه از دیگر برنامه‌هایی است که در مدارس استان اجرا می‌شود.

موحدی عنوان کرد: علیرغم وجود مشکلات اعتباری، 12 واحد فضای آموزشی جدید در ایام الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد و 70 کلاس درس به کلاس‌های موجود اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه این واحدهای آموزشی با مشارکت خیران مدرسه‌ساز احداث شده است، گفت: ضمن تجلیل و تکریم از مشارکت خیران، آنها را به ساخت واحدهای آموزشی جدید دعوت می‌کنیم.

موحدی با اشاره به پوشش 75 درصدی سرانه ورزشی در مدارس استان اظهار کرد: 146 فضای ورزشی رو باز و سرپوشیده با مساحت 149 هزار و 406 مترمربع در مدارس استان وجود دارد.

وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم برنامه‌های اجرا شده در دهه فجر به افزایش آگاهی دانش‌آموزان نسبت به دستاوردهای انقلاب منجر شود و آنها را پذیرش مسئولیت ها در آینده آماده کند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
موحدی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار