نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 12 اسفند 1400 - 00:56

نوای جنوب:  علیرضا تقوی‌نیا در تشریح این طرح اظهار داشت: استان بوشهر دارای جوانان متعهد و متخصص و توانمند است و استفاده از ظرفیت جوانان در تمام دستگاه‌های اجرایی موجبات پیشرفت و توسعه می‌شود.





نوای جنوب:مشاور امور جوانان استاندار بوشهر، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان را ملزم به انتصاب مشاور امور جوانان کرد* 

  علیرضا تقوی‌نیا در تشریح این طرح اظهار داشت: استان بوشهر دارای جوانان متعهد و متخصص و توانمند است و استفاده از ظرفیت جوانان در تمام دستگاه‌های اجرایی موجبات پیشرفت و توسعه می‌شود.

➖وی با تاکید بر لزوم انتصاب مشاور امور جوانان توسط ادارات و نهادهای استان خاطر نشان کرد: با صدور ابلاغ، خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، تمام مدیران موظف شدند تا مشاور امور جوانان خود را منصوب کنند.

➖تقوی‌نیا در ارتباط با جزئیات این ابلاغ نیز تصریح کرد: در این ابلاغ خطاب به مدیران تاکید شده به منظور ارتقاء سطح کیفی و کمی در عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان و همچنین نگاه ویژه دولت سیزدهم به مقوله جوانگرایی و استفاده بهینه از افراد نخبه دارای برنامه و جوان در امور اجرایی و مشاوره‌ای در ادارات، سازمان‌ها و نهادهای وابسته به دولت، مدیران سازمان‌ها و ادارات کل موظفند هر چه سریعتر نسبت به انتخاب مشاور امور جوانان در دستگاه متبوع اقدام کنند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
علیرضا تقوی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار