نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 08 اسفند 1400 - 02:39

نوای جنوب:در مواقعی که مجبور به نگهداری موقت وجوه نقد و اشیا قیمتی در داخل منزل هستید، از پنهان کردن آن به صورت یک جا خودداری و از گاوصندوق سالم و مطمئن استفاده کنید.

نوای جنوب:ق سالم و مطمئن استفاده کنید.

سرقت طلا و جواهر بوشهری‌ها/ مراقب اموال خود باشید

 رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با اشاره به سرقت طلا و جواهر بوشهری‌ها گفت: شهروندان در راستای پیشگیری از سرقت تا حد امکان از خالی نگه گذاشتن منزل خود جداً خودداری کنند یا سعی شود فرد مراقب در منزل حضور داشته باشد و منزل خالی از سکنه نباشد.

  سرهنگ جوشن سهرابی تاکید کرد: به منظور پیشگیری از وقوع سرقت نصب سیستم‌های حفاظتی و دوربین‌های مراقبتی و مداربسته نقش بسزایی در جلوگیری از سرقت و افزایش امنیت منزل دارد.

وی با بیان اینکه شهروندان از نگهداری اشیا قیمتی و طلا و جواهرات در منزل و در دسترس بودن آنها خودداری کنند، گفت: جهت نگهداری اشیا قیمتی در صورت امکان از صندوق امانات در بانک‌ها استفاده شود.

وی بیان کرد: در مواقعی که مجبور به نگهداری موقت وجوه نقد و اشیا قیمتی در داخل منزل هستید، از پنهان کردن آن به صورت یک جا خودداری و از گاوصندوق سالم و مطمئن استفاده کنید.

سهرابی با تاکید بر اینکه پلیس همواره در کنار مردم قرار دارد و به دنبال برقراری امنیت در جامعه و مبارزه با سارقین است، گفت: در سال جاری عمده سرقت‌های صورت گرفته از منازل شهروندان استان بوشهر بیشتر شامل طلا و جواهرات بوده است که توسط سارقان حرفه‌ای غیربومی و در روزهای تعطیل آخر هفته و در زمان عدم حضور ساکنین در منزل صورت گرفته است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر تاکید کرد: مردم نسبت به اتومبیل‌ها و موتورسیکلت‌های متوقف و سرنشینان آن در پیرامون منزل خود بی‌تفاوت نبوده و در صورت مشاهده موارد مشکوک، شماره و سایر مشخصات آن‌ها را یادداشت و سریعاً به مراکز ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
سرقت

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار