نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 16 بهمن 1400 - 19:29

نوای جنوب:در حاشیه نشست فرماندهان و معاونین مرزبانی استان بوشهر، سرهنگ محمد ورمزیار به عنوان جانشین فرمانده مرزبانی استان معارفه شد.

نوای جنوب:جانشین فرمانده مرزبانی استان بوشهر معارفه شد

 

  به نقل از مهر، فرمانده مرزبانی استان بوشهر صبح شنبه در مراسم معارفه جانشین فرمانده مرزبانی استان اظهار داشت: ما به عنوان مرزبانان و سربازان ولایت و حافظان نظم و امنیت در جهت اشرافیت اطلاعاتی در راستای انجام وظایف تلاش کنیم.

سرهنگ یدالله شرفی افزود: افتخار می‌کنیم در کشوری که رهبری فقیه، شجاع، سیاستمدار، آگاه به تمام مسائل و فرمانده کل قوا را عهده‌دار است.

وی با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی نتیجه تلاش، مجاهدت‌ها و راهنمایی‌های امام راحل و حرکت با بصیرت مردم و خون‌بهای شهدای عزیز بدست آمد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر افزود: با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری باید با روشنگری و جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به صورت صریح به مردم بیان شود.

سرهنگ شرفی گفت: در زمان شاهنشاهی، مردم مظلوم ایران بیشترین ظلم و ستم‌ها و نابسامانی‎‌ها را داشتند در صورتی که در زمان انقلاب اسلامی کشور عزیز، به عنوان یک ام‌القری جهان اسلام در دنیا شناخته می‌شود.

در پایان سرهنگ محمد ورمزیار به عنوان جانشین فرماندهی مرزبانی استان بوشهر معرفی شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
مرزبانی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار