نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 09 بهمن 1400 - 04:15

نوای جنوب:امام جمعه عسلویه گفت: دولت خدمات گسترده‌ای به مردم داشته است و باید این خدمات بازگو شود.

نوای جنوب: حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه افزود: نباید خدمات چند ماه دولت انقلابی را نادیده گرفت. سابقه ندارد رئیس جمهور این همه تحرک داشته باشد و جهادی عمل کند. از سفر روسیه برگشتند و با اینکه سفر مهمی بود و برنامه‌های فشرده‌ای در آن سفر داشتند بلافاصله برای رسیدگی به وضعیت سیلزدگان به کرمان رفتند تا از نزدیک وضعیت امداد رسانی به مردم را ببینند.

هاشمی نژاد ادامه داد: عده‌ای تلاش می‌کنند دولت را ناکارآمد جلوه دهند و کارشکنی می‌کنند. در دوایر دولتی نفوذ دارند و سد راه دولت هم هستند. همه آحاد مردم توجه داشته باشند امروز دولت مردمی و انقلابی است. دولت دارد تلاش می‌کند اما فتنه گران ساکت نیستتد و به صورت جدی کار می‌کنند. اتاق فکرشان مرموزانه کار می‌کند که مردم علیه دولت تحریک کنند خود را دلسوز مردم جلوه می‌دهند. رنگ و لعاب دلسوزی می‌گیرند. خودشان مسبب اصلی این اوضاع بودند و نامه سرگشاده آماده می‌کنند و خیانت می‌کنند.

هاشمی نژاد راه یابی تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی تبریک گفت و افزود: به ورزشکاران و ورزش‌دوستان تبریک عرض می‌کنم. به مجریان و دست اندرکاران خدا قوت می گویم و از بازیکنان تشکر می‌کنم با غیرت در میدان وارد شدند.

منبع:مهر



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار