نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 06 بهمن 1400 - 08:34

نوای جنوب:  در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری بوشهر با تقدیم گل از مقام مادر و زن در بیمارستان تأمین اجتماعی تجلیل شد.

نوای جنوب:  در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری بوشهر با تقدیم گل از مقام مادر و زن در بیمارستان تأمین اجتماعی تجلیل شد.

،ابتدا دکتر زهرا نویدی فرد رئیس بیمارستان سلمان فارسی بوشهر ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن گفتند: در بیمارستان سلمان فارسی در راستای تشویق و ترویج فرهنگ فرزندآوری بانوان این بیمارستان با تلاش کلیه کارکنان موفق به دریافت گواهینامه درجه یک استاندارد اعتباربخشی و دریافت لوح دوستدار کودک شده است و همچنین در این زمینه آموزش های لازم برای مادران باردار جهت انجام روشهای نوین زایمان مانند زایمان فیزیولوژیک و زایمان در آب توسط پرسنلی مجرب و متخصص انجام می گردد.  وی افزود؛ در بیمارستان سلمان فارسی به مادرانی که در این مرکز خدمات زایمان دریافت می نمایند هدایایی به رسم یادبود تقدیم می گردد .

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری بوشهر با حضور در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر از بانوانی که در روز ولادت حضرت زهرا(س) به مقام مادری رسیدند و صاحب فرزند شدند دیدار کرد.

رقیه زنگنه نژاد در این دیدار ضمن تبریک روز مادر با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری در بحث فرزندآوری و ابلاغ قانون جوانی جمعیت اظهار کرد : رویکرد امور بانوان و خانواده استانداری با محوریت خانواده و با توجه به فرزندآوری شکل گرفته است و در این مسیر جوانان به عنوان گفتمان سازان جوانی جمعیت هستند.

وی افزود: برای داشتن جامعه ای پویا سرمایه های انسانی مهم ترین شاخص و داشتن نیروی جوان و مولد بسیار ارزشمند است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ضمن دیدار با پرسنل، پزشکان و پرستاران بخش زنان و زایمان بیمارستان سلمان فارسی بوشهر به مناسبت روز زن بر تلاش برای فراهم کردن شرایط مناسب برای دسترسی به خدمات بیمارستانی و افزایش سطح آگاهی و آموزش های لازم برای دست یافتن به ازدواج آسان و فرزندآوری تاکید کرد.

 

























کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
نویدی فرد

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار