نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 03 بهمن 1400 - 14:44

نوای جنوب:استاندار بوشهر گفت: کارکنان و مدیران استانداری بوشهر و فرمانداری‌های استان باید الگوی مسئولیت‌پذیری باشند.

نوای جنوب:

 استاندار بوشهر گفت: کارکنان و مدیران استانداری بوشهر و فرمانداری‌های استان باید الگوی مسئولیت‌پذیری باشند.

  احمد محمدی‌زاده صبح یکشنبه در مراسم ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) الگو و سرآمد همه زنان عالم در تمام فضائل و کمالات است.

وی با بیان اینکه خیرات و برکات حضرت فاطمه (س) در فردای قیامت نصیب محبان او می‌شود اضافه کرد: محبت به فاطمه زهرا (س) در فردای قیامت مایه نجات انسان است.

استاندار بوشهر با اشاره به برتری حضرت فاطمه (س) نسبت به دیگر مخلوقات افزود: حضرت فاطمه (س) نعمتی است که از لحاظ ماهیت و اهمیت با دیگر نعمت‌های خدا تفاوت دارد

وی افزود: فاطمه (س) کوثر است چون ماندگاری دودمان پیامبر (ص) فقط از طریق وجود آن حضرت رقم خورده و خداوند نسلی ماندگار از طریق فاطمه زهرا (س) عطا فرمود و همه باید دستورات، معارف و احکام دین را از طریق او و فرزندانش فرا بگیریم.

محمدی‌زاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی آمده تا زنان را به جایگاه شایسته خود برساند خاطرنشان کرد: در پرتو انقلاب اسلامی بانوان به جایگاه اصلی خود رسیده‌اند و باید در مقابل دسیسه‌های دشمن که همواره به دنبال ضربه زدن به زنان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه، هوشیار بود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه استانداری دستگاه حاکمیتی است و یک مسئولیت حاکمیتی دارد تصریح کرد: شاغلان در استانداری و فرمانداری‌ها باید در رفتار، کار و مسئولیت شناسی برای سایر کارکنان الگو و نمونه شناخته شوند.

وی خطاب با بانوان شاغل در استانداری و فرمانداری‌ها تاکید کرد: همه باید به تناسب این مسئولیت به گونه‌ای رفتار و وظایف خود را انجام دهیم که برای سایر دستگاه‌های اجرایی الگو و مرجع باشیم.




































کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار